دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/dakedel/3137 نمیخوام ناراحت کنم کسیو واقعا همچین قصدی ندارم ولی دقیقا کجای حرف زد
https://eitaa.com/dakedel/3143
ولی شما به نظرم کاملا سخت در اشتباهی چون اصلا نفهمیدی ما چی گفتیم
..
_
https://eitaa.com/dakedel/3143
یعنی نفهمیدی؟ که اینطوری میگی ؟
الان توقع داری حدیثه جان مثل همچون شخص عظیمی حرف بزنه ؟ منظورمون این عشق خالصانه بود که اون رو شبیه کرده بود🙂
..
_
https://eitaa.com/dakedel/3143
ولی حدیثه شبیه ترینه نظر شما هم فکر شما رو رسوند 🤌
..
_
ولی آنقدر تعصب داشتن قشنگ نیست
من خودم حدیثه رو خیلی دوست دارم و صرفا نظرمو دادم ولی شما خیلی بد جواب منو دادین
این رفتار نه در شأن شماعع و نه رفتار درستیه
من چیز خاصی نگقتم
آخرش هم گفتم شاید من اشتباه فهمیدم .
اینگارا چیه واقعا .فحش که ندادم بهش ک
..
+
حدیثه،خستم دلتنگم نمیدونم چیکار کنم تو راهنماییم کن
..
جان دلم از چی خسته ای ؟
https://eitaa.com/dakedel/3137
منم قبول دارممممم،حدیثه بِدعا برامون
#ریحانه سادات
..
اینطوری نگید شما باید برامون دعا کنید:)
https://eitaa.com/dakedel/3138 بچه ها زیاااد بگین براااششششش من بدون این که نمیتونم برم اعتکافف
#ریحانه سادات
..
_
نظرتون چیه به عنوان عیدی،خواب آسید و ببینیم؟؟
یا شهید بشیم؟؟
#ریحانه سادات
..
واسه من که این دعا زیادیه :)