eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی آنقدر تعصب داشتن قشنگ نیست من خودم حدیثه رو خیلی دوست دارم و صرفا نظرمو دادم ولی شما خیلی بد جواب منو دادین این رفتار نه در شأن شماعع و نه رفتار درستیه من چیز خاصی نگقتم آخرش هم گفتم شاید من اشتباه فهمیدم . اینگارا چیه واقعا .فحش که ندادم بهش ک .. +
ول کنیدا شب عیدی .. +
خداوند هدایت کنه هممون رو .. :)
حدیثه،خستم دلتنگم نمیدونم چیکار کنم تو راهنماییم کن .. جان دلم از چی خسته ای ؟
https://eitaa.com/dakedel/3137 منم قبول دارممممم،حدیثه بِدعا برامون سادات .. اینطوری نگید شما باید برامون دعا کنید:)
https://eitaa.com/dakedel/3138 بچه ها زیاااد بگین براااششششش من بدون این که نمیتونم برم اعتکافف سادات .. _
نظرتون چیه به عنوان عیدی،خواب آسید و ببینیم؟؟ یا شهید بشیم؟؟ سادات .. واسه من که این دعا زیادیه :)
https://eitaa.com/dakedel/3140 🗿🗿با دو جمله ی حدیثه همیشه دوس دارم کله امو بزنم تو دیواار،یکی من که مهم نیستم یکیم من خیلی بدم،خیلی رومخمه یادات .. _
https://eitaa.com/dakedel/3143 ببین عزیزم ما نظورمون این نیست که حتماا حدیثه مثل سید صحبت میکنن منظورمون عشق پاک و واقعی ایشون به سید هست،مثل ایشون مهربون و پاک هستن و.... نه اینکه واقعا لحن صحبتشون و اینا مثل سید باشه سادات .. +
https://eitaa.com/dakedel/3143 دوست ندارم دعوا تو ناشناس آ سید شروع بشه.. ولی: فکر کنم شما رفیق شهید نداری! چون وقتی آدم رفیق شهید داشته باشه، اگه خیلی بهش وابسته بشه ناخواسته رنگ و بوی اونو می‌گیره... اگه واقعاً قلبش برای رفیق شهیدش بزنه! حدیثه دقیقاً همینه! وابستگی زیاد بین حدیثه و حاج آقا باعث شده حدیثه هم رنگ و بوی حاج آقا رو بگیره:)) اینجوری تازه خود حاج آقا هم عاشق حدیثه هستن:) به نظر من حدیثه انگار از نسل حاج آقاست !حالا شما که قبول نداری، یعنی درک شما به این موضوع متاسفانه کمه! اهانت نمی‌کنم ولی توضیح دادم. حالا من نخواستم برخورد جدی بکنم، وگرنه کسایی که منو می‌شناسن می‌دونن که من روی عزیزانم حساسم و با کسانی که بهشون بی‌احترامی بکنن بدجور برخورد می‌کنم!! :) .. توانی برای این زیبا گویی و عشق به تو ندارم :)