حدیثه،خستم دلتنگم نمیدونم چیکار کنم تو راهنماییم کن
..
جان دلم از چی خسته ای ؟
https://eitaa.com/dakedel/3137
منم قبول دارممممم،حدیثه بِدعا برامون
#ریحانه سادات
..
اینطوری نگید شما باید برامون دعا کنید:)
https://eitaa.com/dakedel/3138 بچه ها زیاااد بگین براااششششش من بدون این که نمیتونم برم اعتکافف
#ریحانه سادات
..
_
نظرتون چیه به عنوان عیدی،خواب آسید و ببینیم؟؟
یا شهید بشیم؟؟
#ریحانه سادات
..
واسه من که این دعا زیادیه :)
https://eitaa.com/dakedel/3140 🗿🗿با دو جمله ی حدیثه همیشه دوس دارم کله امو بزنم تو دیواار،یکی من که مهم نیستم یکیم من خیلی بدم،خیلی رومخمه
#ریحانه یادات
..
_
https://eitaa.com/dakedel/3143 ببین عزیزم ما نظورمون این نیست که حتماا حدیثه مثل سید صحبت میکنن منظورمون عشق پاک و واقعی ایشون به سید هست،مثل ایشون مهربون و پاک هستن و.... نه اینکه واقعا لحن صحبتشون و اینا مثل سید باشه
#ریحانه سادات
..
+
https://eitaa.com/dakedel/3143
دوست ندارم دعوا تو ناشناس آ سید شروع بشه..
ولی: فکر کنم شما رفیق شهید نداری! چون وقتی آدم رفیق شهید داشته باشه، اگه خیلی بهش وابسته بشه ناخواسته رنگ و بوی اونو میگیره... اگه واقعاً قلبش برای رفیق شهیدش بزنه! حدیثه دقیقاً همینه! وابستگی زیاد بین حدیثه و حاج آقا باعث شده حدیثه هم رنگ و بوی حاج آقا رو بگیره:))
اینجوری تازه خود حاج آقا هم عاشق حدیثه هستن:) به نظر من حدیثه انگار از نسل حاج آقاست !حالا شما که قبول نداری، یعنی درک شما به این موضوع متاسفانه کمه! اهانت نمیکنم ولی توضیح دادم.
حالا من نخواستم برخورد جدی بکنم، وگرنه کسایی که منو میشناسن میدونن که من روی عزیزانم حساسم و با کسانی که بهشون بیاحترامی بکنن بدجور برخورد میکنم!!
#آقایرئیسی:)
..
توانی برای این زیبا گویی و عشق به تو ندارم :)
بچه ها آروم،ما نمیخوایم به ایشون بی احترامی کنیم بلاخره ایشون هم نظرشونو بیان کردن ما باید به نظر هر کس احترام بزاریم،درسته از حرفشون ناراحت شدیم ولی بیاین سعی کنیم با احترام ایشون رو از بعضی از مسائل آگاه کنیم نه اینکه تیکه بندازیم
#ریحانه سادات
..
+++