https://eitaa.com/dakedel/3207
نه ولی آیدی معلوم میشه
..
خب الان من میخوام چیکار کنم🥲😂
سلام حدیثه خانوممم
دلمون تنگ شده بود ❤️🩹
چه خبری؟
[SSA]
..
سلاممم بر زیبای دل :)))
حال شما؟
دَکِهدل | آسید؛
سلام حدیثه خانوممم دلمون تنگ شده بود ❤️🩹 چه خبری؟ [SSA] .. سلاممم بر زیبای دل :))) حال شما؟
دوستان گرامی هشتک نزنید این مدل بزنید 🥲😂
چون هشتگ بالا نمیاد
https://eitaa.com/dakedel/3212
یادته عکس شهید عبادی نیا رو دادم درست کنی؟
خب مادر شهید وقتی تکست رو دیدن خیلی ذوق کردن و به گریه افتادن
بعدش گفتن کاش میشد یه جوری درست کنه که منم کنارش باشم
شرمنده نمیخواستم زحمت بدم ولی مادر شهید گفتن😔
حلال کن
..
بگم اشکمو درآوردی؟ :))))))))))
این قشنگ ترین پیام زندگیم بود ها :)
برام بفرستید عکس بزرگوار رو .
@hadisehshirii
فقط شرمنده منم که با محدودیت اینترنت فعلا دستم بسته است ..
اما بفرستید در اولین زمان که اینترنت باز شد انجام میدم:)
بازم شرمنده شما حلال کنید.
فقط یک خواهش داشتم
بگید حتما برای من دعا کنند:)))
https://eitaa.com/dakedel/3215
آخه نمیخوام معلوم بشه کیم 😔
پس میفرستم برای یکی از ممبرا که آیدی شو دارم برات بفرسته
..
هر جور راحتی عزیز
https://eitaa.com/seyedebram/896
به یک لبخند تو
کهکشان از آن من است..
[SSA]
..
ولی قشنگی تو :))))))
شعرای شما عالی ترین ها هستن استاددد>>>>👌
بمونی برامون:)
..
الان من جون ندم واسه این پیام ؟
آخه چقدر شما خوش ذوقییییییید :))))
ولی من در این حدا هم نیستم ها
واقعا خیلی تصمیم خوبی گرفتی
ممنونم ❤️
به قول اون دوست عزیز شعر هات واقعا خیلی قشنگن و حال آدم رو منقلب میکنه🫠
[SSA]
..
به قشنگی شما که نمیرسه :)))