eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
امشب خیلی خیلی از همگی التماس دعای کربلا🫠❤️‍🩹 .. ما بیشتر :)
https://eitaa.com/dakedel/3207 نه ولی آیدی معلوم میشه .. خب الان من می‌خوام چیکار کنم🥲😂
سلام حدیثه خانوممم دلمون تنگ شده بود ❤️‍🩹 چه خبری؟ [SSA] .. سلاممم بر زیبای دل :))) حال شما؟
https://eitaa.com/dakedel/3212 یادته عکس شهید عبادی نیا رو دادم درست کنی؟ خب مادر شهید وقتی تکست رو دیدن خیلی ذوق کردن و به گریه افتادن بعدش گفتن کاش میشد یه جوری درست کنه که منم کنارش باشم شرمنده نمی‌خواستم زحمت بدم ولی مادر شهید گفتن😔 حلال کن .. بگم اشکمو درآوردی؟ :)))))))))) این قشنگ ترین پیام زندگیم بود ها :) برام بفرستید عکس بزرگوار رو . @hadisehshirii فقط شرمنده منم که با محدودیت اینترنت فعلا دستم بسته است .. اما بفرستید در اولین زمان که اینترنت باز شد انجام میدم:) بازم شرمنده شما حلال کنید. فقط یک خواهش داشتم بگید حتما برای من دعا کنند:)))
حدیثه علف زیر دامون سبز شد بگو دیگهههه [SSA] .. ای به چشممم
ولی دلم برا خودتو حرفات یه ذره شده.... .. و من برای شما :)
https://eitaa.com/dakedel/3215 آخه نمی‌خوام معلوم بشه کیم 😔 پس میفرستم برای یکی از ممبرا که آیدی شو دارم برات بفرسته .. هر جور راحتی عزیز
https://eitaa.com/seyedebram/896 به یک لبخند تو کهکشان از آن من است.. [SSA] .. ولی قشنگی تو :))))))
شعرای شما عالی ترین ها هستن استاددد>>>>👌 بمونی برامون:) .. الان من جون ندم واسه این پیام ؟ آخه چقدر شما خوش ذوقییییییید :)))) ولی من در این حدا هم نیستم ها
واقعا خیلی تصمیم خوبی گرفتی ممنونم ❤️ به قول اون دوست عزیز شعر هات واقعا خیلی قشنگن و حال آدم رو منقلب می‌کنه🫠 [SSA] .. به قشنگی شما که نمی‌رسه :)))
میدونی وقتی فک میکنم اگه خدای نکرده یه روز دیگه شعر نگی من چیکار کنم.. من با شعرات جون میگیرم:( حرف دلمه .. چقدر شما خوبی :))))))))))