https://eitaa.com/dakedel/3215
آخه نمیخوام معلوم بشه کیم 😔
پس میفرستم برای یکی از ممبرا که آیدی شو دارم برات بفرسته
..
هر جور راحتی عزیز
https://eitaa.com/seyedebram/896
به یک لبخند تو
کهکشان از آن من است..
[SSA]
..
ولی قشنگی تو :))))))
شعرای شما عالی ترین ها هستن استاددد>>>>👌
بمونی برامون:)
..
الان من جون ندم واسه این پیام ؟
آخه چقدر شما خوش ذوقییییییید :))))
ولی من در این حدا هم نیستم ها
واقعا خیلی تصمیم خوبی گرفتی
ممنونم ❤️
به قول اون دوست عزیز شعر هات واقعا خیلی قشنگن و حال آدم رو منقلب میکنه🫠
[SSA]
..
به قشنگی شما که نمیرسه :)))
میدونی وقتی فک میکنم اگه خدای نکرده یه روز دیگه شعر نگی من چیکار کنم..
من با شعرات جون میگیرم:(
حرف دلمه
..
چقدر شما خوبی :))))))))))
https://eitaa.com/seyedebram/5791
اینو میشه موقع نماز بزارم کانالم ؟
..
فور بزنید 🥲
یا یه چالش ؟
چالش با ممبرات تو آیدی ت رو بده بعد من از هرجا گفتم ممبرا برات شات بدن و ارسال کنم🫠
..
بازم حتماااا