eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
همش به خاطر شماست :)
سلام.! برای بنر سازی پیام دادم بهتون ولی فکر کنم یادتون رفت. @mohabalshuhada .. سلام شرمندم کاشکی یادآوری می کردید شرمندم خیلی سرم شلوغه به کل فراموش کردم . نت ها درست بشه چشم
https://eitaa.com/dakedel/3241 لینکش رو میدی؟ ..
https://eitaa.com/parvazordibehasht/7617 سلام حدیثه❤️ چه خبرا ☺️ بالاخره یادی از ما کردی🥲 فقط خواستم بگم... من خعلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مردم با این فیلم🥺❤️‍🩹❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥 خیلی درد داره.. خیلیییییییی درد داره...💘 {آقای رئیسی:)} ... عشق : :)))))))))))))))))))))❤️‍🔥
دوستان من اگه بخام تو چالش شرکت کنم و از چتم با حدیثه شات بدم بایع شات کارتون راه نمیوفته چون اصن نمیفهمین چی به چیه باید یه تومار براتون بفرستمممم🤦‍♀️🙈😅 .. اینو راست میگه😔😂
حدیثه میشه یه چیز بگم ؟ ببین من از کلاس پنجم هی گفتم دوست صمیمی نیاز نیست و باید با همه دوست باشی اما الان واقعا تنهام 😔 دعای هرشب من شده رفیقی که واقعا رفیق باشه چه از لحاظ قدرت ایمان و چه از لحاظ صداقت اما الان خیلی تنهام حتی کسی رو ندارم با هاش برم هیئت 😭 من یه دختر دایی داشتم گفتم این رفیق خوبی یه اما الان میفهمم اصلا اینطور نبوده و فقط موقع ناراحتی و بی حوصلگی سراغ من میاد 😭 فقط برام دعا کن ببخشید اگه وقتت گرفته شد💔🌱 .. عزیز دلم حتما که قراره بم اتفاق خوب بیوفته تو زندگیت تو رفیق بهتری از خدا میخوای؟ کسی توی زمین رفیقت نشد برو سراغ آسمون :))) هیچوقت آسمونی ها نه نمیگن و توی رفاقت هم کم نمیزارن ..
من آنقدر تنها بودم و با هیچکس رفیق صمیمی نبودم دیگه کسی باور نمیکنه 😔😭💔 واقعا قلباً میگم تنها خواستم شده یه رفیق ... پارسال مدرسه غیر انتفاعی مذهبی بودن و الان اومدم دولتی و خب خودت می دونی دولتی چجوریه دیگه ؛ البته من رابطه م با کلاس امسال خوبه اما اولویت من واسه یه رفیق قدرت ایمانه:) .. فدای سرت عزیزم مطمئن باش یکی هم مثل تو یک جای دیگه توی همون شهر رفیق این طوری میخواد و قرارع توی آینده تورو پیدا کنه :)
https://eitaa.com/dakedel/2835 آقای امام حسین :) غلط کردم 💔 هم مشهد اومدم هم راهیان هفته دیگه هم کربلا 😭 با چه رویی برم کربلا ؟ بگم چی؟ شرمندت بودم و حالا بیشتر شد آقای امام حسین ببخش :) [SSA] .. چی بگم؟ 💔 چقدر زندگی زیبایی داری فقط میتونم همینو بگم ..
حدیثه خانوم کادو تولد واسه ریحانه ساداتتون چی بخرییمم🤕🤒 .. واییییییییییییی مگه تولدشهههههههههه
https://eitaa.com/dakedel/3248 راس میگی ++ اصن آسید کافیه بهترین رفیق عالم :) .. اوم:))
سلام حدیثه قانووومم ریحانه سادات از همین الان تا ۲۹ روز دیگه به همه دوست دارانش، گفته براش ساعت کاسیو استیل بخرن:/✨ پ. ن: بچه از شدت مظلومیت گفته، اکه فیک باشع، اشکال ندارع...؛) 🥲 NV🤍✨ .. واییییییی