eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/3241 لینکش رو میدی؟ ..
https://eitaa.com/parvazordibehasht/7617 سلام حدیثه❤️ چه خبرا ☺️ بالاخره یادی از ما کردی🥲 فقط خواستم بگم... من خعلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مردم با این فیلم🥺❤️‍🩹❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥 خیلی درد داره.. خیلیییییییی درد داره...💘 {آقای رئیسی:)} ... عشق : :)))))))))))))))))))))❤️‍🔥
دوستان من اگه بخام تو چالش شرکت کنم و از چتم با حدیثه شات بدم بایع شات کارتون راه نمیوفته چون اصن نمیفهمین چی به چیه باید یه تومار براتون بفرستمممم🤦‍♀️🙈😅 .. اینو راست میگه😔😂
حدیثه میشه یه چیز بگم ؟ ببین من از کلاس پنجم هی گفتم دوست صمیمی نیاز نیست و باید با همه دوست باشی اما الان واقعا تنهام 😔 دعای هرشب من شده رفیقی که واقعا رفیق باشه چه از لحاظ قدرت ایمان و چه از لحاظ صداقت اما الان خیلی تنهام حتی کسی رو ندارم با هاش برم هیئت 😭 من یه دختر دایی داشتم گفتم این رفیق خوبی یه اما الان میفهمم اصلا اینطور نبوده و فقط موقع ناراحتی و بی حوصلگی سراغ من میاد 😭 فقط برام دعا کن ببخشید اگه وقتت گرفته شد💔🌱 .. عزیز دلم حتما که قراره بم اتفاق خوب بیوفته تو زندگیت تو رفیق بهتری از خدا میخوای؟ کسی توی زمین رفیقت نشد برو سراغ آسمون :))) هیچوقت آسمونی ها نه نمیگن و توی رفاقت هم کم نمیزارن ..
من آنقدر تنها بودم و با هیچکس رفیق صمیمی نبودم دیگه کسی باور نمیکنه 😔😭💔 واقعا قلباً میگم تنها خواستم شده یه رفیق ... پارسال مدرسه غیر انتفاعی مذهبی بودن و الان اومدم دولتی و خب خودت می دونی دولتی چجوریه دیگه ؛ البته من رابطه م با کلاس امسال خوبه اما اولویت من واسه یه رفیق قدرت ایمانه:) .. فدای سرت عزیزم مطمئن باش یکی هم مثل تو یک جای دیگه توی همون شهر رفیق این طوری میخواد و قرارع توی آینده تورو پیدا کنه :)
https://eitaa.com/dakedel/2835 آقای امام حسین :) غلط کردم 💔 هم مشهد اومدم هم راهیان هفته دیگه هم کربلا 😭 با چه رویی برم کربلا ؟ بگم چی؟ شرمندت بودم و حالا بیشتر شد آقای امام حسین ببخش :) [SSA] .. چی بگم؟ 💔 چقدر زندگی زیبایی داری فقط میتونم همینو بگم ..
حدیثه خانوم کادو تولد واسه ریحانه ساداتتون چی بخرییمم🤕🤒 .. واییییییییییییی مگه تولدشهههههههههه
https://eitaa.com/dakedel/3248 راس میگی ++ اصن آسید کافیه بهترین رفیق عالم :) .. اوم:))
سلام حدیثه قانووومم ریحانه سادات از همین الان تا ۲۹ روز دیگه به همه دوست دارانش، گفته براش ساعت کاسیو استیل بخرن:/✨ پ. ن: بچه از شدت مظلومیت گفته، اکه فیک باشع، اشکال ندارع...؛) 🥲 NV🤍✨ .. واییییییی
https://eitaa.com/dakedel/3251 حدیثه ینی نمیدونستی؟تسلیت عرض میکنم البته که تولد ریحانه خانوم ۵ اسفنده ولی ما داریم از همین الان برنامه ریزی میکنیم😅 .. واییییییییی ذووووق
https://eitaa.com/dakedel/3251 ستاد برگزاری خریدن کادو برای تولد ریحانه سادات تقدیم می نماید: سلام بر دوستداران ریحانه سادات! کمک های شما جهت خرید کادوی تولد برای ریحانه سادات جمع آوری میشود... سهم شما از ۱۰۰۰۰ تومان به بالا ( خدا برکت بده) 🔺لطفا مبلغ مورد نظر را را به شماره کارت زیر واریز کنید 6037 1299 1001.... 🔺توجه: لطفا پس از واریز فیش را به آیدی زیر ارسال نمایید. @1343_ 1392 .. خیلیم عالی 🗿