eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/3241 لینکش رو میدی؟ ..
https://eitaa.com/parvazordibehasht/7617 سلام حدیثه❤️ چه خبرا ☺️ بالاخره یادی از ما کردی🥲 فقط خواستم بگم... من خعلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مردم با این فیلم🥺❤️‍🩹❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥 خیلی درد داره.. خیلیییییییی درد داره...💘 {آقای رئیسی:)} ... عشق : :)))))))))))))))))))))❤️‍🔥
دوستان من اگه بخام تو چالش شرکت کنم و از چتم با حدیثه شات بدم بایع شات کارتون راه نمیوفته چون اصن نمیفهمین چی به چیه باید یه تومار براتون بفرستمممم🤦‍♀️🙈😅 .. اینو راست میگه😔😂
حدیثه میشه یه چیز بگم ؟ ببین من از کلاس پنجم هی گفتم دوست صمیمی نیاز نیست و باید با همه دوست باشی اما الان واقعا تنهام 😔 دعای هرشب من شده رفیقی که واقعا رفیق باشه چه از لحاظ قدرت ایمان و چه از لحاظ صداقت اما الان خیلی تنهام حتی کسی رو ندارم با هاش برم هیئت 😭 من یه دختر دایی داشتم گفتم این رفیق خوبی یه اما الان میفهمم اصلا اینطور نبوده و فقط موقع ناراحتی و بی حوصلگی سراغ من میاد 😭 فقط برام دعا کن ببخشید اگه وقتت گرفته شد💔🌱 .. عزیز دلم حتما که قراره بم اتفاق خوب بیوفته تو زندگیت تو رفیق بهتری از خدا میخوای؟ کسی توی زمین رفیقت نشد برو سراغ آسمون :))) هیچوقت آسمونی ها نه نمیگن و توی رفاقت هم کم نمیزارن ..
من آنقدر تنها بودم و با هیچکس رفیق صمیمی نبودم دیگه کسی باور نمیکنه 😔😭💔 واقعا قلباً میگم تنها خواستم شده یه رفیق ... پارسال مدرسه غیر انتفاعی مذهبی بودن و الان اومدم دولتی و خب خودت می دونی دولتی چجوریه دیگه ؛ البته من رابطه م با کلاس امسال خوبه اما اولویت من واسه یه رفیق قدرت ایمانه:) .. فدای سرت عزیزم مطمئن باش یکی هم مثل تو یک جای دیگه توی همون شهر رفیق این طوری میخواد و قرارع توی آینده تورو پیدا کنه :)
https://eitaa.com/dakedel/2835 آقای امام حسین :) غلط کردم 💔 هم مشهد اومدم هم راهیان هفته دیگه هم کربلا 😭 با چه رویی برم کربلا ؟ بگم چی؟ شرمندت بودم و حالا بیشتر شد آقای امام حسین ببخش :) [SSA] .. چی بگم؟ 💔 چقدر زندگی زیبایی داری فقط میتونم همینو بگم ..
حدیثه خانوم کادو تولد واسه ریحانه ساداتتون چی بخرییمم🤕🤒 .. واییییییییییییی مگه تولدشهههههههههه
https://eitaa.com/dakedel/3248 راس میگی ++ اصن آسید کافیه بهترین رفیق عالم :) .. اوم:))
سلام حدیثه قانووومم ریحانه سادات از همین الان تا ۲۹ روز دیگه به همه دوست دارانش، گفته براش ساعت کاسیو استیل بخرن:/✨ پ. ن: بچه از شدت مظلومیت گفته، اکه فیک باشع، اشکال ندارع...؛) 🥲 NV🤍✨ .. واییییییی
https://eitaa.com/dakedel/3251 حدیثه ینی نمیدونستی؟تسلیت عرض میکنم البته که تولد ریحانه خانوم ۵ اسفنده ولی ما داریم از همین الان برنامه ریزی میکنیم😅 .. واییییییییی ذووووق
https://eitaa.com/dakedel/3251 ستاد برگزاری خریدن کادو برای تولد ریحانه سادات تقدیم می نماید: سلام بر دوستداران ریحانه سادات! کمک های شما جهت خرید کادوی تولد برای ریحانه سادات جمع آوری میشود... سهم شما از ۱۰۰۰۰ تومان به بالا ( خدا برکت بده) 🔺لطفا مبلغ مورد نظر را را به شماره کارت زیر واریز کنید 6037 1299 1001.... 🔺توجه: لطفا پس از واریز فیش را به آیدی زیر ارسال نمایید. @1343_ 1392 .. خیلیم عالی 🗿
https://eitaa.com/dakedel/3253 نهههه اون کنسل شددددد مامانم راضی شد برام بخره البته به لطف‌بابام(میگف پسرونس دوس ندارم🦦)هیچی دیگه یه لیست کتاب بهتون میدم قرار بود با مامانم بریم تهیه کنیم حالا که شما ها خیلی اصرار میکنید برید نفری یه کتاباشو برام بخرید پررو هم ترامپ کله زردع {ریحانه سادات} .. عالی تر از این نمیشه 😔🤣