eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/3275 خدایی من شعر هاشو میخونم تا شب روش فکر میکنم بعد میگم پشمامممممممم🥲😂😂😂😂 .. وایییییی نمی‌دونم چی بگم😭😂
https://eitaa.com/dakedel/3275 منم تقریبننن موافقم😁🙊 .. تقریبا؟ باشهههههههههه من می‌دونم با تو خدایی قبول دارم اصن من فکر ندارم چه برسه به خوب بودن😂😂😂
حدیثه از رفیق بی وفا؟؟ سادات .. چی؟ از رفیق بی وفا قطع رفاقت واجب است ! چون درختی خشک گردد لایق پیوند نیست ؛
https://eitaa.com/dakedel/3275 من میدونم حدیثه زمینی نیست که فکرشم زمینی باشه که حدیثه فرشتس فکرشم از ما فرا تره سادات .. اینو نگو دیگههههههه 😭🎀🎀🎀🎀🎀 الان من در برابر این شیرین سخنی شما چی بگم؟
https://eitaa.com/dakedel/3280 یا ابالفضلللل،خدا رحم کنهه🙊🙈😅 حالا خوبه خود خانومم قبول دارععع🙄😂 .. برو باباااا .... 😑 جای خالی را پر کنید 🤡🙏🏽
بی نهایت رو شرکت کردی تا حالا؟ نکردی نصف عمرت بر فناست جذااااب .. پنج بار💀✌🏽
https://eitaa.com/dakedel/3282 کاملا درستهه اینو با ریحانه موافقمم👌🤍 .. ای وایییی دیگه نمیتونم چی بگم
https://eitaa.com/dakedel/3283 جای خالی؟ مسخرههه😅🤦‍♀️ .. تنها کسی که تمام تیکه کلامامو از برِ 💀💘💘💘
من خودتم کاملا از حفظم نپنتی خانوممم:🙃😉🤍 .. خوشا آنی که حافظش تو باشی :)
حدیثه یه مشورت واقعی و درست می خوام ازت هرچند که مشاور نیستی ولی خب ببین من دوست دارم ازمون تیزهوشان شرکت کنم نهم به دهم ولی نمی دونم چه هدف هوایی بزارم واسه خودم براش یعنی فقط درس نباشه... نمی دونم... راهنمایی می‌خوام.... 🥹 .. داشتم ذوق میکردم که هر چند مشاور نیستی 🗿💔🤣 خب جونم برات بگه که واقعا هدفت تیزهوشان؟ یا نه فقط میخوای آزمونشو بدی ؟ یا نه فقط میخوای شانستو امتحان کنی ؟ یا نه جدی دنبالشی و دوست داری آیندت اونجا ساخته بشه؟
https://eitaa.com/dakedel/3288 عی بابا ببخشید 😄🌱✋🏻 آینده که که قطعا با تیزهوشان ساخته نمیشه با چیز های دیگه ست ولی اونجا سخته خب دوستم اونجا درس می خونه تا حالا ندیدم بر خلاف بقیه ناله کنه انسانی هم میخونه. دوست دارم هم درس م بهتر باشه هم به کشورم خدمت کنم. و؟ کمممکککککک بین. نمی دانم های زیادی گیر نموده ام! .. نفرمایید خب نگاه کن باید ببینی هدفت علم ؟ یا نه بحث بحث خودت ذاتت؟ دوست داری با علم پیشرفت کنی؟ یا نه فقط میخوای خدمت کنی؟ باید ببینی علمت رو بیشتر میخوای یا اهداف شخصیتی خودت ؟ اما اگر دوست داری مثلا مثلا میخوای یک پزشک موفق بشی خب صد در صد برو دنبالش .. اما نه میخوای بشی یک آدمی که با فکرش خدمت کنه باز هم برو سراغ درس .. یا نه ؟
برنامه یک ماه مانده شبکه ۳ داشت حرف های آسید رو پخش میکرد من:🥹🥹 .. واییییییییییییییییییی