حدیثه
یه مشورت واقعی و درست می خوام ازت هرچند که مشاور نیستی ولی خب
ببین من دوست دارم ازمون تیزهوشان شرکت کنم
نهم به دهم
ولی نمی دونم چه هدف هوایی بزارم واسه خودم براش
یعنی فقط درس نباشه...
نمی دونم...
راهنمایی میخوام....
🥹
..
داشتم ذوق میکردم که هر چند مشاور نیستی 🗿💔🤣
خب جونم برات بگه که
واقعا هدفت تیزهوشان؟
یا نه فقط میخوای آزمونشو بدی ؟
یا نه فقط میخوای شانستو امتحان کنی ؟
یا نه جدی دنبالشی و دوست داری آیندت اونجا ساخته بشه؟
https://eitaa.com/dakedel/3288
عی بابا ببخشید 😄🌱✋🏻
آینده که که قطعا با تیزهوشان ساخته نمیشه با چیز های دیگه ست
ولی اونجا سخته خب
دوستم اونجا درس می خونه تا حالا ندیدم بر خلاف بقیه ناله کنه
انسانی هم میخونه.
دوست دارم هم درس م بهتر باشه هم به کشورم خدمت کنم.
و؟
کمممکککککک
بین. نمی دانم های زیادی گیر نموده ام!
..
نفرمایید
خب نگاه کن باید ببینی هدفت علم ؟ یا نه بحث بحث خودت ذاتت؟
دوست داری با علم پیشرفت کنی؟ یا نه فقط میخوای خدمت کنی؟
باید ببینی علمت رو بیشتر میخوای یا اهداف شخصیتی خودت ؟
اما اگر دوست داری مثلا مثلا میخوای یک پزشک موفق بشی خب صد در صد برو دنبالش ..
اما نه میخوای بشی یک آدمی که با فکرش خدمت کنه باز هم برو سراغ درس ..
یا نه ؟
برنامه یک ماه مانده شبکه ۳ داشت حرف های آسید رو پخش میکرد
من:🥹🥹
..
واییییییییییییییییییی
حدیث...:)))
ببین چیزه...به نظر تو کلا چه رفتاری با دوستا و اطرافیان و خانواده داشته باشیم..از همه ابعاد...
بعضی اوقات گیر می کنم...و تو دوستی با دوستام چالش دارم...
..
حدیث گفتنت..
از همه ابعاد ببین پروردگارت چی گفته ؟ همونو انجام بده :))
به دوستی که داره تازه باهات صمیمی میشه و اولیای کاری وقتی میگه فقط دوست دارم ببینمت چی بگم ؟😔😅
..
ببین لایق احساسات تو هست یا نه ..
حدیثه به منم راهکار بده برم تیزهوشان،نرم،چجوریاس آخهههه من حال ندارم درسای معمولیو بخونممممم حتی معلمامم میگن تو درس نمیخونی ولی تو کلاس خوب گوش میدی،امسالم کهههه با تقلب پاس کردیم البته کلششش تو هر آزمون شااید دو سه تا سوال بوده
ولی دوست دارم برم
#ریحانه سلام
..
ببین آینده و هدفتو تو چی میبینی ..
ولی به نظرم برای سن تو حتما برو آزمون شو شرکت کن چون حتما موفق میشی.
https://eitaa.com/dakedel/3294
خب آره
منم دوسش دارم اما...
میدونی میترسم بهش نزدیک بشم احساس میکنم دوستی با قربون صدقه رفتن آسیب روحی بهش میزنه
..
اینم هست پس محتاط باش ..
https://eitaa.com/seyedebram/5939
یعنی میشه زینب زمانه وار شهید شم ؟(🫀
..
بخوای چرا که نه