eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
عالی فقط یه چی کتاب زندگی با آیه هاست؟ .. قربون این لطفت :)💗 اره عزیزم فقط یخورده آب و تاب اضافی برای فهم امروزی 🥲
معرکه و بهشتی ++++++ .. ای خدااا عزیز منید شما خوش ذوووق ها😭✨
https://eitaa.com/dakedel/3284 در راستای این دوره بی نهایت رو من مقدماتی و تکمیلی ش رو شرکت کردم بسته بی غبار بهم افتاد😑😄 دوره اکسیژن هم شرکت کردم خیلی خفنه تو چی شرکت کردی و چی بردی و نظرت راجع بهش؟ ‌.. قدیما شرکت کردم چون الان خیلی سرم شلوغه .. قدیما اینطوری بود که خودش جامع بود و دسته بندی نداشت ..
حدیث تو چی جوری و چه مدلی درس می‌خونی که بفهمی و چه رشته ای می خونی؟...قصد فضولی نباشه ‌.. همه جوری 😂😂 انسانیت و انسانی و حالا بعدش هم سلامتی* میخونم
https://eitaa.com/dakedel/3304 اوممم، قشنگ بود:)) .. قربون این قشنگی خودت:))
https://eitaa.com/dakedel/3307 اخویی شما قرار بود فقط چادر بپوشیییی😭😭😂 .. این پیام بوی آشناییت میده مشکوکه
حدیث شهید شدی فعک کنم خدافز پس .. خداکنه
خیلیییی قشنگهههه🥲 اصلا واقعا آدم لذت می‌بره :) حس خیلی خوبی داره و وقتی می‌خونی واقعا یه جورایی توش محو میشه [SSA] .. من از ذوق نمیرم واسه این پیام ؟
https://eitaa.com/dakedel/3302 به نظرم آره ولی باز هم میترسم .. امتحان کن ، ریسک بزرگی نیست
سلام من ! دیگه از من سیر شدم نظرت؟روش فکر‌ کن انسانی بودی دیگه داخل اقتصادتون نوبت اول از من بودن تا ...🥲 .. ما شدن😂😂