حدیث
تو چی جوری و چه مدلی درس میخونی که بفهمی
و چه رشته ای می خونی؟...قصد فضولی نباشه
..
همه جوری 😂😂
انسانیت و انسانی و حالا بعدش هم سلامتی* میخونم
https://eitaa.com/dakedel/3304
اوممم، قشنگ بود:))
..
قربون این قشنگی خودت:))
https://eitaa.com/dakedel/3307
اخویی شما قرار بود فقط چادر بپوشیییی😭😭😂
..
این پیام بوی آشناییت میده مشکوکه
خیلیییی قشنگهههه🥲
اصلا واقعا آدم لذت میبره :)
حس خیلی خوبی داره و وقتی میخونی واقعا یه جورایی توش محو میشه
[SSA]
..
من از ذوق نمیرم واسه این پیام ؟
https://eitaa.com/dakedel/3302
به نظرم آره
ولی باز هم میترسم
..
امتحان کن ، ریسک بزرگی نیست
سلام من !
دیگه از من سیر شدم نظرت؟روش فکر کن انسانی بودی دیگه داخل اقتصادتون نوبت اول از من بودن تا ...🥲
..
ما شدن😂😂
https://eitaa.com/dakedel/3312
چرااااا؟ من خیلی وقتا پیام میدم ولی شناخته نمیشم😂😂
..
ولی این پیام بوی آشناییت میداد هااا
https://eitaa.com/dakedel/3317
خب آره، اخویم😭😂
گفتم دیگه، خیلی وقتا پیام میدم.. ولی خب کسی متوجه نمیشه😌😂
..
ای جووووووونمممممممم اخوی
وایییی خدا میدونه چقدرررررررر خوشحال شدمممممممممممم
اخوی ما چطوره ؟
حاجی من اسمتو یادم رفته مرتاضو بودی اره ؟🤣
https://eitaa.com/dakedel/3318
خودمیادونم نمیا چی بودم😭😭😂
..
ای بابا ای بابا گذر زمان چه کرده با اخوی ما😔😂
https://eitaa.com/dakedel/3318
قربونت 🫀
خودمم یادم نمیا چی بودم😭😂
آرهعععع، تو زاهدو بودی من مرتاضو😭😂
..
به به به به خاطراتتتتتتت همه یادم اومد😭😂
مرتاضو دلتنگ حکم هاتم😭😂