eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا استیکر اون دعا رو هر شب بزار برای شهادت .. حتما عزیز امشب یادم افتاد .. که طبق عادت قدیما هر شب بزارم :)))
https://eitaa.com/dakedel/3321 من با کسی شوخیی ندارممم🗿💔 پس انتخابب کن تعارف نکن😌😂😂 .. چیزه فردا درس و کلاس و مدرسه ، جدول ضرب و هندسه 😔🤣
https://eitaa.com/dakedel/3322 هیچیییی بابااا یه دیدار کاملا دوستانههه😔😔😂😂 .. خیلی بیش از حد دوستانه است آخه 🗿💔
https://eitaa.com/dakedel/3325 دیگه چه کنیم خیلی انسان های خاکی هستیم😔😔😂 .. اونکه درونش شکی نیست دارید دیگه مرداب گل و خاک می‌سازید🗿
https://eitaa.com/dakedel/2816 آیدی سومین نفرش رو میدی؟ نگران نباش میشنا سمش راضیه برای اینکه مزاحم نشن تو ناشناس بده .. ......
https://eitaa.com/hashtadijamaat/11357 میدونستی چرا یه مدت نماز نمیخونیم ؟ .. +
سلام تو رو خدا نگید ایران اینترنشنال عنترنشاله ‌.. کاملا صحیح
https://eitaa.com/seyedebram/5996 برای یه عاشق درد خییلییی بزرگیه..:))))💘 فک کن.. حتی الانم به کسی که جونشو فدای ایران و ایرانی کرد،اهانت میشه..🥺 زخم زبان های اینها،زخم دل است..:))💔 زخمی که تا ابد پاک نخواهد شد..❤️‍🩹 امان از این دنیایی که مردمش، حق و باطل رو نمیتونن از هم تشخیص بدن..:)🤌🏻 :) .. ای همانی که همتای من در عاشقی هستی؛ دردمان مشترک است :)
https://eitaa.com/joinchat/2886993238C18787aa0d9 خوشحال میشم عضو بشی🚶🏻‍♀️✨ .. خوشحال می‌شدیم با توجه به دعوت مهمون میشدی
سلام حلال کن دوباره پیام میدم عکس شهید عبادی نیا درست شد ؟ .. سلامممم خوب شد یادم انداختید
امشب ناشناس داریم ها🎀