https://eitaa.com/seyedebram/6030
از نظر من،زندگی مهدیه به دو قسمت تقسیم میشه
مهدیه ی قبل از مصطفی و مهدیه ی بعد از مصطفی...
که اسمش میشه مهدیه ی بدون مصطفی💔...
#آقامصطفی
..
مهدیه بدون مصطفی :)
https://eitaa.com/seyedebram/6047
اوومممممم....
ولی ای کاشجمعه ی بعدی یه صدایی بیاد که داد بزنه انا المهدی اونموقع حتی مهدیه هم به مصطفی اش میرسه
ماهم به امام زمان و سیدمون....
#آقامصطفی
..
هم آسید میاد ..
سلام سلامممم عیدتون مبارکا🎀
بفرمایید چای و شیرینی در خدمت باشیم
« ☕️ 🍪 »
https://daigo.ir/secret/31338291977
« ☕️ 🍪 »
+ خوشحال میشم همگی بیاید یکم حرف بزنیم.
https://eitaa.com/dakedel/3338
نه میدونستم آسید ابراهیم هستن
فقط یه چیزی که هست همسر شهید علیخانی میگفتن که مصطفی همیشه میگفت رفیق شهید جنس مخالف هرچی باشه باز هم نامحرمه و لفظ رفیق شهید برای نامحرم کار درستی نیست پس بجاش میتونید به عنوان یه خواهر یا برادر بزرگتر ازش استفاده کنید و بگید مثلا برادر شهید من فلانی هست،اینجوری قشنگ تره
#آقامصطفی
..
معلومه
دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/dakedel/3338 نه میدونستم آسید ابراهیم هستن فقط یه چیزی که هست همسر شهید علیخانی م
این بحث از قدیم مطرح هست اما خب ما هم منظور از رفیق ، همین رفیق دنیایی که نیست
آقا به بابا گفتم
_بابا روح الله
+جانم
_بهترین موسیقی دنیا بنظرت چیه؟؟
+دیجِی یارانهههههه(منظورش پیامک واریزی یارانه بوده🤣🤣)
بچه ها کاملااا واقعی بودااااا
#ریحانه سادات
..
به به😐🤣
سلوووم حدیث خانوم
چطورییی
چه خبرا
چه می کنی با درس و مشخ؟
..
سلاممم عالی
شما خوبی؟
درگیریییی