eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
ذوقم واسه ادامه دادن ، داشتن شماهاست :)
بی نظیر بودددددد ببین اصن خیلی تاثیر گذار و عالییی ذهن خلاقو فقطط>> ممنونمم .. من نمیرم برای این پیام و این ذوق و این مهربونی ؟ :))))))))))))
https://eitaa.com/dakedel/3358 بنده خدا... چشم حتماً .. 🥲
https://eitaa.com/seyedebram/6175 این که آسید رو داره میشه کپی کنم؟ .. تمام محتوا ها داره ‌... اما اگه لوگو نداره چون فراموش شده . کپی کلا نشه بهتره ، اما خب نه مشکلی نیست
سلام حدیثه الان که رفیق پیدا کردم مامانم نمیزازه بهش پیام بدم میگه بلاکش کن 😭😭😭 با اینکه من حتی زنگ هم نمی‌زنم که مامانم حساس نشه ولی نمیزاره💔💔💔 چیکار کنم ؟ .. سلامممم حال شما؟ اولا فدای یک تار موی خودت دوما و آخرا حتما و حتما و حتما مامانت یک چیزی می‌دونه که اینطوری رفتار می‌کنه ... حتما اون با خبر هست و نمی‌خواد تو تو غفلت بمونی .. پس تو هم با تمام وجود ازشون پیروی من حتی به قیمت اذیت شدن خودت. اینم همیشه بدون هیچوقت مادر و پدر علیه بچه شون دست به کاری نمی زنند.
آقای عرب نیا خودشون اومدن ویدیو گرفتن گفتن این تیکه از حرفشون از یه ویدیو طولانی بریده شده و پخش شده برا بندگان خدا حاشیه نسازید امروز کل چنلا از ایشون میگفتن ‌.. بله کاملا صحیح آقای عرب نیا مثل باقی سلبریتی ها چندین دقیقه صحبت کردند و از حمایت آمریکا دم زدند و امید ایران به آینده ی روشن! و این جمله چون بازخورد رسانه ای داشت منتشر شد . آدم نباید از گذشته برای کاسبی آینده استفاده کنه!
https://eitaa.com/seyedebram/6209 اول سلام ❤️‍🩹 بعد اینکه ممنونم همیشههههه این پیام هایی که در این مورد هستن برای متقاعد کردن خیلیییییی به کار میاد 🌱🫀 [SSA] .. سلامممم ای به چشممممممم
راستی نیمه شعبان کربلا خیلیییی به یادت بودم 🫂🫀 [SSA] .. من جونی برام نموند با این حرفت دیگه :))))))))))))))
حالت پرواز نمیزاری؟ .. چرا چرا حتما
کلاس شهادت چی ؟ [SSA] ‌. یکم روش فکر کنید تا پارت بعدی بیاد:)
https://eitaa.com/dakedel/3333 خیلی شرمنده ولی مادرشون پرسیدن که درست نشده 😥🙏🏻 .. همین امشب میفرستم عذر خواهم حتما عذر خواهی کنید امید وارم چیز خوبی دربیاد و شرمنده تر نشم