eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام تو رو خدا نگید ایران اینترنشنال عنترنشاله ‌.. کاملا صحیح
https://eitaa.com/seyedebram/5996 برای یه عاشق درد خییلییی بزرگیه..:))))💘 فک کن.. حتی الانم به کسی که جونشو فدای ایران و ایرانی کرد،اهانت میشه..🥺 زخم زبان های اینها،زخم دل است..:))💔 زخمی که تا ابد پاک نخواهد شد..❤️‍🩹 امان از این دنیایی که مردمش، حق و باطل رو نمیتونن از هم تشخیص بدن..:)🤌🏻 :) .. ای همانی که همتای من در عاشقی هستی؛ دردمان مشترک است :)
https://eitaa.com/joinchat/2886993238C18787aa0d9 خوشحال میشم عضو بشی🚶🏻‍♀️✨ .. خوشحال می‌شدیم با توجه به دعوت مهمون میشدی
سلام حلال کن دوباره پیام میدم عکس شهید عبادی نیا درست شد ؟ .. سلامممم خوب شد یادم انداختید
امشب ناشناس داریم ها🎀
حدیثه یه سوال،اهل کدوم شهریییی؟ جون من بگو! .. نو نو نو نو 😂 قسم نخورررر مسلمون
https://eitaa.com/seyedebram/6030 از نظر من،زندگی مهدیه به دو قسمت تقسیم میشه مهدیه ی قبل از مصطفی و مهدیه ی بعد از مصطفی... که اسمش میشه مهدیه ی بدون مصطفی💔... .. مهدیه بدون مصطفی :)
یه سوال حدیثه خانم رفیق شهیدتون کیه؟ .. معلوم نیست ؟ :))
https://eitaa.com/seyedebram/6047 اوومممممم.... ولی ای کاش‌جمعه ی بعدی یه صدایی بیاد که داد بزنه انا المهدی اونموقع حتی مهدیه هم به مصطفی اش میرسه ماهم به امام زمان و سیدمون.... .. هم آسید میاد ..
سلام سلامممم عیدتون مبارکا🎀 بفرمایید چای و شیرینی در خدمت باشیم « ☕️ 🍪 » https://daigo.ir/secret/31338291977 « ☕️ 🍪 » + خوشحال میشم همگی بیاید یکم حرف بزنیم.