https://eitaa.com/seyedebram/5996
برای یه عاشق درد خییلییی بزرگیه..:))))💘
فک کن..
حتی الانم به کسی که جونشو فدای ایران و ایرانی کرد،اهانت میشه..🥺
زخم زبان های اینها،زخم دل است..:))💔
زخمی که تا ابد پاک نخواهد شد..❤️🩹
امان از این دنیایی که مردمش، حق و باطل رو نمیتونن از هم تشخیص بدن..:)🤌🏻
#آقایرئیسی:)
..
ای همانی که همتای من در عاشقی هستی؛ دردمان مشترک است :)
https://eitaa.com/joinchat/2886993238C18787aa0d9
خوشحال میشم عضو بشی🚶🏻♀️✨
..
خوشحال میشدیم با توجه به دعوت مهمون میشدی
سلام
حلال کن دوباره پیام میدم عکس شهید عبادی نیا درست شد ؟
..
سلامممم خوب شد یادم انداختید
حدیثه یه سوال،اهل کدوم شهریییی؟
جون من بگو!
..
نو نو نو نو 😂
قسم نخورررر مسلمون
https://eitaa.com/seyedebram/6030
از نظر من،زندگی مهدیه به دو قسمت تقسیم میشه
مهدیه ی قبل از مصطفی و مهدیه ی بعد از مصطفی...
که اسمش میشه مهدیه ی بدون مصطفی💔...
#آقامصطفی
..
مهدیه بدون مصطفی :)
https://eitaa.com/seyedebram/6047
اوومممممم....
ولی ای کاشجمعه ی بعدی یه صدایی بیاد که داد بزنه انا المهدی اونموقع حتی مهدیه هم به مصطفی اش میرسه
ماهم به امام زمان و سیدمون....
#آقامصطفی
..
هم آسید میاد ..
سلام سلامممم عیدتون مبارکا🎀
بفرمایید چای و شیرینی در خدمت باشیم
« ☕️ 🍪 »
https://daigo.ir/secret/31338291977
« ☕️ 🍪 »
+ خوشحال میشم همگی بیاید یکم حرف بزنیم.