https://eitaa.com/seyedebram/6209
اول سلام ❤️🩹
بعد اینکه ممنونم همیشههههه این پیام هایی که در این مورد هستن برای متقاعد کردن خیلیییییی به کار میاد 🌱🫀
[SSA]
..
سلامممم
ای به چشممممممم
راستی نیمه شعبان کربلا خیلیییی به یادت بودم 🫂🫀
[SSA]
..
من جونی برام نموند با این حرفت دیگه :))))))))))))))
https://eitaa.com/dakedel/3333
خیلی شرمنده ولی مادرشون پرسیدن که درست نشده 😥🙏🏻
..
همین امشب میفرستم
عذر خواهم حتما عذر خواهی کنید
امید وارم چیز خوبی دربیاد و شرمنده تر نشم
حدیثه رفیقم جواب نمیده.
تازه ایتا بود و یکی از گروه های کلاسیمون تازه پیام داده،ولی سین نمیزنه.
دارم دیووووونههههههههه میشم چیکار کنم؟ 🙂💔
..
خب ارزش خودتو ببین !
ببین واقعا باید تو بری جلو ؟
یا نه باید سریعا بکشی عقب؟
بچه ها امروز ریحانه سادات بزای بار شیشم توی این ماه کلش و کتفش خورد تو نیمکت😂😂از بس این بشر دعوا میکنه تو کلاسس
..
برای سلامتیش ✌🏻 سه تا صلوات