eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
میگه که من خودم با چشمای خودم دیدم که ۱۰ تا پلیس ریختن سر یه جوونی که فقط داره اعتراض می‌کنه و به قصد کشت زدنش جلو چشمای خودم گلوله به یه پسر ۱۳ ۱۴ ساله زد .. قابل توجه تون که براندازان گرامی حرف زیاد میزنن! امارات اگه به گفتن باشه که منم با چشم های خودم دیدم که: - سر بریدن یکی رو فقط چون فرزند شهید هست - زدن زیر پاش چون پاس مشک زانو داشت و با هر ضربه فلج میشد .. - سر بریدن و دور سر بریده خونی رقصیدن چون آتش نشان بود .. ـ کشته ها رو روی هم انداختن چون زیاد بودن .. ـ یک دختر سه ساله رو تو بغل باباش تیر زدن چون کودک بود .. ـ یک پرستار رو سوزوندن چون پرستار بود.. ـ قرآن آتیش زدن چون کتاب دین هست .. ـ بسیجی کشتن چون جوون بودن .. ـ بچه ۸ ساله کشتن چون بچه بود .. و ... اینهمه رو دیدم که دست خالی کشتن چون فقط مظلوم بودن!
میشه دعا کنی خدا به ما یه نی نی بده ؟🫠 .. حتمااا:)
حدیثه وقتی پیامای مربوط به اپستین رو دیدم اینقدر گریه کردم و شوکه شدم و حالم بد شد که......... میدونی چیه سر نماز با خودم داشتم میگفتم که خدایا تنها امام زمان میتونه اینو حل کنه خدایا ...... بعد یهو یادم اومد وقتی من اینقدر گناه میکنم گناهان من باعث میشه ظهور عقب بیوفته گناهان من داره باعث همچین اتفاقایی میشه .....و لعنت به من و نفس درونم لعنت به من که حتی کاری هم انجام نمیدم چهار تا از همکلاسیام چهار تا از دوستام بدونن اونایی که ازشون تعریف می‌کنن. میگن آره اونا باید بیان ایرانو درست کنن کی ان ... واقعا حالم خیلی بده از اونا ، از دنیا و از خودم ... ‌.. قدر خودتو بدون خیلی دل بزرگی داری:)
حدیثه توی مدرسه با بچها بحثم شد سیاسی، من طرفدار رهبر و اونا طرفدار سس خرسیی بعد برگشتن گفتن چرا رهبر باعث نمیشه و اراده نمیکنه که یکم قیمتا بیاد پایین که انقدر این شلوغیا نشه و اینا یا یسریا دیگه یا رهبر مشکل داشتن و میگفتن چرا باید انقدر یسری ناهماهنگی ها و بی نظمی ها بشه که کلی آدم بی گناه هم این وسط کشته بشند یعنی همکلاسیم برای یکی از آشناهاشون این اتفاق افتاده بود یا حتی برای یکی از فامیل های خودمون و میگفتن یه رهبر باید انقدر خوب باشه که حتی یه جوونم بی گناه کشته نشه و اینا من دیگه جوابی نداشتم بدم... یعنی نمیدونستم چی بگم جوابی نداشتم... تو بودی چی میگفتی؟ ..
https://eitaa.com/dakedel/3424 وایییی یا خدا ۴۵ دقیقه گذشت🥲😂 .. متاسفانه تایپ کردم پریدددد
حدیثه... میدونی، خواستم یچیز بگم... خیلی مهربونی🙃🤍 ان شاالله به حق مظلومیت آسید،به بزرگترین حاجتت برسی🙂✨🌱 .. وایییییییی من فدای شما نشم ؟ آخه من اگه شمارو نداشتم چجوری زنده میموندم؟
حدیثه یت سوال، چرا پیامات یه ارامش خاصی به آدم میده؟ اصن ادم به پیامت نگا میکنه یه حس خوبی به ادم دس میده🙃💔🌙 .. زبانم را ناتوان کردی به این سخنت:)
https://eitaa.com/ حدیثه این صدای اول تویی؟ .. نه دومی🥲
https://eitaa.com/dakedel/3423 باز عقل اینا 😂 به من میگفتن چرا عصاشو میزنه زمین مار نمیشه 🤦🏻‍♀️ [SSA] .. وایییی 🗿
https://eitaa.com/dakedel/3424 تموم نشددددددددد؟ .. پریدددددد😭
https://eitaa.com/NADEM_17/92185 یه توضیح میدی .. منظورش دو تا می‌تونه باشه : ۱ اینکه آدم وقتی پهلوی رو بیرون کرده و گذاشته کنار دوباره دنبال برگشتنش نیست ۲ برزو ارجمند از سلبریتی های انقلابی بودن و منظور اینه که تو کاری رو که گذاشتی کنار رو دوباره ورندار ..