حدیثه وقتی پیامای مربوط به اپستین رو دیدم اینقدر گریه کردم و شوکه شدم و حالم بد شد که.........
میدونی چیه سر نماز با خودم داشتم میگفتم که خدایا تنها امام زمان میتونه اینو حل کنه خدایا ......
بعد یهو یادم اومد وقتی من اینقدر گناه میکنم گناهان من باعث میشه ظهور عقب بیوفته گناهان من داره باعث همچین اتفاقایی میشه .....و لعنت به من و نفس درونم
لعنت به من که حتی کاری هم انجام نمیدم چهار تا از همکلاسیام چهار تا از دوستام بدونن اونایی که ازشون تعریف میکنن. میگن آره اونا باید بیان ایرانو درست کنن کی ان ...
واقعا حالم خیلی بده از اونا ، از دنیا و از خودم ...
..
قدر خودتو بدون خیلی دل بزرگی داری:)
حدیثه توی مدرسه با بچها بحثم شد سیاسی،
من طرفدار رهبر و اونا طرفدار سس خرسیی
بعد برگشتن گفتن چرا رهبر باعث نمیشه و اراده نمیکنه که یکم قیمتا بیاد پایین که انقدر این شلوغیا نشه و اینا
یا یسریا دیگه یا رهبر مشکل داشتن و میگفتن چرا باید انقدر یسری ناهماهنگی ها و بی نظمی ها بشه که کلی آدم بی گناه هم این وسط کشته بشند
یعنی همکلاسیم برای یکی از آشناهاشون این اتفاق افتاده بود یا حتی برای یکی از فامیل های خودمون
و میگفتن یه رهبر باید انقدر خوب باشه که حتی یه جوونم بی گناه کشته نشه و اینا
من دیگه جوابی نداشتم بدم...
یعنی نمیدونستم چی بگم جوابی نداشتم...
تو بودی چی میگفتی؟
..
https://eitaa.com/dakedel/3424
وایییی یا خدا ۴۵ دقیقه گذشت🥲😂
..
متاسفانه تایپ کردم پریدددد
حدیثه...
میدونی، خواستم یچیز بگم...
خیلی مهربونی🙃🤍
ان شاالله به حق مظلومیت آسید،به بزرگترین حاجتت برسی🙂✨🌱
..
وایییییییی من فدای شما نشم ؟
آخه من اگه شمارو نداشتم چجوری زنده میموندم؟
حدیثه یت سوال،
چرا پیامات یه ارامش خاصی به آدم میده؟
اصن ادم به پیامت نگا میکنه یه حس خوبی به ادم دس میده🙃💔🌙
..
زبانم را ناتوان کردی به این سخنت:)
https://eitaa.com/dakedel/3423
باز عقل اینا 😂
به من میگفتن چرا عصاشو میزنه زمین مار نمیشه 🤦🏻♀️
[SSA]
..
وایییی 🗿
https://eitaa.com/NADEM_17/92185
یه توضیح میدی
..
منظورش دو تا میتونه باشه :
۱ اینکه آدم وقتی پهلوی رو بیرون کرده و گذاشته کنار دوباره دنبال برگشتنش نیست
۲ برزو ارجمند از سلبریتی های انقلابی بودن و منظور اینه که تو کاری رو که گذاشتی کنار رو دوباره ورندار ..
حدیثه.....ینی امروز به معنای واقعی،حضور اهل بیت علیهم السلام رو کنار خودم درک کردم..:))❤️🩹
برای وداع با خانم فاطمه معصومه از حرم برمی گشتم که آرزو کردم سفر بعدیم،کربلا باشه..:))💔
در عرض ۳۰ ثانیه بعد،دیدم پرچم حرم آقا امام حسین رو آوردن برا زیارت..🥺😭😭😭
همون لحظه دیدم امام حسین منو میبینن🥺❤️🔥
و میدونم آسید هم همینجوری،نه تنها هوای من،بلکه هوای همه ی ما رو دارن..🥺💔
همه شهدا، همیشه هوای مارو دارن🤍✨
دیگه چی میخوایم از این بهتر..؟
#آقایرئیسی:)
..
معجزه عشق : :)))))))))))))