https://eitaa.com/dakedel/3440
تا حالا ازین نگاه به این موضوع نگا نکرده بودم که آگاهم کردی...🥺
حدیثه فن بیانت عالیه و روحیه میده یه آدم...((:🙃🌱
باعث میشی نگاه آدم به هرچیزی مثبت بشه،اصن از هرجهت...
#داداشآرمان
..
قربون این شخصیت درستت برم:)
میشه ساعت ۹:۳۰ یا ۱۰ آنلاین باشی راجع به توهین به رهبری صحبت کنیم؟🙏🏻
..
فرداشب میشه؟
امشب به شدت شلوغه سرم ..
آخه یکی نیست به این آدمای اسکول بگه امنیت ندیدید که الان میگین امنیت ندارین .... یه نگاه به این کشورهای همسایه بندازین ببنید امنیت یعنی چی همین همین امثال شماها اگه جنگ بشه ✨ سر جاتون الان عین صگ دارین واق واق میکنید
..
والااااااا+++
حدیثه میگه اول پولیس ها زدن که از رهبر دستور گرفتن
منظورش اینه قبل از شروع اینکه اونا بزنن پولیس ها زدن
..
هی
ما هم ساده هاا
فردا شب کاملا حرف میزنیم
عرضم به خدمت تون که
امشب ساعت ۲۱ منتظرتون هستم ناشناس؛
امشب فرق دارههههههه ها!
قرارع:
« رفع ابهام و پاسخگویی شبهات به زبون خودمون»
انجام بشه ✅
https://daigo.ir/secret/31338291977
+ آسیدابراهیم منتظرتونه:)
دَکِهدل | آسید؛
عرضم به خدمت تون که امشب ساعت ۲۱ منتظرتون هستم ناشناس؛ امشب فرق دارههههههه ها! قرارع: « رفع ابهام و
سوالی دارید ارسال کنید ساعت ۹ پاسخ داده میشه
اسید برام دعا میکنی عوض شم و بتونم تو زمان هایی که باید انتخاب کنم تصمیم درست بگیرم
..
شک نکن اگر توکل و صبر داشته باشی ، بهترین زندگی رو خواهی داشت :)