https://eitaa.com/dakedel/2876
سلام حدیثه 🫀
ممنوننننننننننننننن😭
اون چهل روزی که گفتی رو انجام دادم و دیگه اون عادت رو ترک کردم 🙏🏻
واقعا نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم آخهههه ❤️🩹
انشاالله نور آسید طوری تو زندگیت بتابه که آخرش به آغوشش برسی
..
من که دارم از ذوووووووووووق پرمیکشم به آسمون :))))))))))))))))))))))
دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/dakedel/2876 سلام حدیثه 🫀 ممنوننننننننننننننن😭 اون چهل روزی که گفتی رو انجام دادم
فقط از آسید تشکر کن :)
و یاد شهید امیر عبداللهیان هم باش ..
https://eitaa.com/dakedel/3437
لیاقت من در این حد نیس شما اون بالا بالا هایین...((:🙃💔🌱
#داداشآرمان
..
اینطوری نگو، داداش آرمان ناراحت میشه ها! :)
میگه چرا به خودش که یکی از عشاق منه توهین میکنه؟ مگه عشقِ من کمه توی دلش؟
https://eitaa.com/dakedel/3440
تا حالا ازین نگاه به این موضوع نگا نکرده بودم که آگاهم کردی...🥺
حدیثه فن بیانت عالیه و روحیه میده یه آدم...((:🙃🌱
باعث میشی نگاه آدم به هرچیزی مثبت بشه،اصن از هرجهت...
#داداشآرمان
..
قربون این شخصیت درستت برم:)
میشه ساعت ۹:۳۰ یا ۱۰ آنلاین باشی راجع به توهین به رهبری صحبت کنیم؟🙏🏻
..
فرداشب میشه؟
امشب به شدت شلوغه سرم ..
آخه یکی نیست به این آدمای اسکول بگه امنیت ندیدید که الان میگین امنیت ندارین .... یه نگاه به این کشورهای همسایه بندازین ببنید امنیت یعنی چی همین همین امثال شماها اگه جنگ بشه ✨ سر جاتون الان عین صگ دارین واق واق میکنید
..
والااااااا+++
حدیثه میگه اول پولیس ها زدن که از رهبر دستور گرفتن
منظورش اینه قبل از شروع اینکه اونا بزنن پولیس ها زدن
..
هی
ما هم ساده هاا
فردا شب کاملا حرف میزنیم
عرضم به خدمت تون که
امشب ساعت ۲۱ منتظرتون هستم ناشناس؛
امشب فرق دارههههههه ها!
قرارع:
« رفع ابهام و پاسخگویی شبهات به زبون خودمون»
انجام بشه ✅
https://daigo.ir/secret/31338291977
+ آسیدابراهیم منتظرتونه:)
دَکِهدل | آسید؛
عرضم به خدمت تون که امشب ساعت ۲۱ منتظرتون هستم ناشناس؛ امشب فرق دارههههههه ها! قرارع: « رفع ابهام و
سوالی دارید ارسال کنید ساعت ۹ پاسخ داده میشه