eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
پسر داریم چنل؟ .. حتما
https://eitaa.com/dakedel/3433 تو دکه دل هم هست ؟ .. ممکنه
سلام عزیزم خوبی؟! من تازه از مشهد اومدم و خیلی به یادت بودم.. هم جلوی ضریح امام هشتم و هم سر مزار شهید رئیسی🥲❤️‍🩹 وقتی نشستم کنار شهید، اولین نفری که براش دعا کردم تو بودی.. دعا کردم که به زودی تو بیای کنار آسیدابراهیم بشینی عزیزدلم:)) .. تمام وجودم را اشک گرفته که جانانی همچون شما دارم :)
چرا هرجا از حاج آقا حرف میزنن،من یاد و حدیثه میفتم؟🫠🤍 .. چون شما نعمتی :))
https://eitaa.com/dakedel/3436 حدیثه راس میگه😇 چون داداش آرمان من نعمت بزرگیه🫂💘 رفیق بهشتی من:)!✨🌱🤍 :) .. اومممم:)
https://eitaa.com/dakedel/2876 سلام حدیثه 🫀 ممنوننننننننننننننن😭 اون چهل روزی که گفتی رو انجام دادم و دیگه اون عادت رو ترک کردم 🙏🏻 واقعا نمی‌دونم چطوری ازت تشکر کنم آخهههه ❤️‍🩹 انشاالله نور آسید طوری تو زندگیت بتابه که آخرش به آغوشش برسی .. من که دارم از ذوووووووووووق پرمیکشم به آسمون :))))))))))))))))))))))
https://eitaa.com/dakedel/3437 لیاقت من در این حد نیس شما اون بالا بالا هایین...((:🙃💔🌱 .. اینطوری نگو، داداش آرمان ناراحت میشه ها! :) میگه چرا به خودش که یکی از عشاق منه توهین میکنه؟ مگه عشقِ من کمه توی دلش؟
https://eitaa.com/dakedel/3440 تا حالا ازین نگاه به این موضوع نگا نکرده بودم که آگاهم کردی...🥺 حدیثه فن بیانت عالیه و روحیه میده یه آدم...((:🙃🌱 باعث میشی نگاه آدم به هرچیزی مثبت بشه،اصن از هرجهت... .. قربون این شخصیت درستت برم:)
میشه ساعت ۹:۳۰ یا ۱۰ آنلاین باشی راجع به توهین به رهبری صحبت کنیم؟🙏🏻 .. فرداشب میشه؟ امشب به شدت شلوغه سرم ..
https://eitaa.com/dakedel/3442 اشکال نداره ولش کن .. وایی شرمنده