eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
میشه ساعت ۹:۳۰ یا ۱۰ آنلاین باشی راجع به توهین به رهبری صحبت کنیم؟🙏🏻 .. فرداشب میشه؟ امشب به شدت شلوغه سرم ..
https://eitaa.com/dakedel/3442 اشکال نداره ولش کن .. وایی شرمنده
آخه یکی نیست به این آدمای اسکول بگه امنیت ندیدید که الان میگین امنیت ندارین .... یه نگاه به این کشورهای همسایه بندازین ببنید امنیت یعنی چی همین همین امثال شماها اگه جنگ بشه ✨ سر جاتون الان عین صگ دارین واق واق میکنید .. والااااااا+++
حدیثه میگه اول پولیس ها زدن که از رهبر دستور گرفتن منظورش اینه قبل از شروع اینکه اونا بزنن پولیس ها زدن .. هی ما هم ساده هاا فردا شب کاملا حرف میزنیم
عرضم به خدمت تون که امشب ساعت ۲۱ منتظرتون هستم ناشناس؛ امشب فرق دارههههههه ها! قرارع: « رفع ابهام و پاسخگویی شبهات به زبون خودمون» انجام بشه ✅ https://daigo.ir/secret/31338291977 + آسیدابراهیم منتظرتونه:)
اسید برام دعا میکنی عوض شم و بتونم تو زمان هایی که باید انتخاب کنم تصمیم درست بگیرم .. شک نکن اگر توکل و صبر داشته باشی ، بهترین زندگی رو خواهی داشت :)
دو سه تا پیام رو سر فرصت جواب میدم
دیشب چرا نبودی ؟؟؟؟؟!!!!!!! .. چون پیام نبوددد
https://eitaa.com/seyedebram/6438 چرا بعضی فیلمات سیاهه؟ .. واییی😐