سلام عزیز
چه خبر دلم برات تنگ شده..
[SSA]
..
به به سلام :)
میگفتیم سلامتی رهبر .. الان چی بگیم؟ 💔
این پزشکیان چه حرصی میدعععع
دارم دیوانه میشم از دستش رسما گفته این همه شهید و خسارت مهم نیس🤦🏻♀️🗿
..
کارش همینه
سلام ببخشید کسی متن مداحی ریان ابن شبیب رو داره؟؟
میدونم مثل یه پیام بازرگانی اومدم ولی خب کار دارم
..
نمیدونم بنده که نه
https://eitaa.com/seyedebram/7619
سلام این کلیپ رو میشه گداشت داخل چنلم؟
..
سلام فور بزنید بهتره :)
اما خب بفرستید
سلام
ببخشید من دو مورد از کانالتون برداشتم
یکی اون نماهنگ اقتدارو ببین و اینکه گفتید سحری تو شهر موشکی
میشه حلال کنید
کانالتون عالیه و همینطور هم محتواش
اون زمان که وارد کانال شدم نظر خیلی مثبتی به شهید رئییی نداشتم ولی با پست هاتون نظرم عوض شد:)
..
فدای وجود شما بشم :)
نه هیچ موردی نیست ..
محتوا برای ما نیست برای شهداست ما فقط انتشار دهنده ایم .
خواستم بگم آقای مسی
از مسی برامون تبدیل به آهن قراضه شدی
(با توجه به رفتن مسی و تیمش به کاخ سفید و تشویق نتانیاهو)
#ریحانه سادات
..
++++
دقت کردی خیلی وقته خبری از بعضی هشتک ها نیست؟
مثل گیسواصلی و دخترقمی و آقای رئیسی
..
چرا هستند
https://eitaa.com/seyedebram/7584
چو گفتار بیهوده بسیار گشت
سخنگوی در مردمی خوار گشت
#ریحانه
..
به به
https://eitaa.com/dakedel/379۲
اصن احساس میکنم این بیت رو فردوسی واسه ی پزشکیان سروده
اصن مخصوص خودشه🦦
#ریحانه سادات
..
فردوسی کلا حق میگه