سلام
ببخشید من دو مورد از کانالتون برداشتم
یکی اون نماهنگ اقتدارو ببین و اینکه گفتید سحری تو شهر موشکی
میشه حلال کنید
کانالتون عالیه و همینطور هم محتواش
اون زمان که وارد کانال شدم نظر خیلی مثبتی به شهید رئییی نداشتم ولی با پست هاتون نظرم عوض شد:)
..
فدای وجود شما بشم :)
نه هیچ موردی نیست ..
محتوا برای ما نیست برای شهداست ما فقط انتشار دهنده ایم .
خواستم بگم آقای مسی
از مسی برامون تبدیل به آهن قراضه شدی
(با توجه به رفتن مسی و تیمش به کاخ سفید و تشویق نتانیاهو)
#ریحانه سادات
..
++++
دقت کردی خیلی وقته خبری از بعضی هشتک ها نیست؟
مثل گیسواصلی و دخترقمی و آقای رئیسی
..
چرا هستند
https://eitaa.com/seyedebram/7584
چو گفتار بیهوده بسیار گشت
سخنگوی در مردمی خوار گشت
#ریحانه
..
به به
https://eitaa.com/dakedel/379۲
اصن احساس میکنم این بیت رو فردوسی واسه ی پزشکیان سروده
اصن مخصوص خودشه🦦
#ریحانه سادات
..
فردوسی کلا حق میگه
https://eitaa.com/seyedebram/7601
حدیثه اینم غلطه درستش اینه:
نه سازش❌
نه پوزش❌
محکم بزن تو پوزش✅🦦
#ریحانه سادات
..
یخورده بیش از حد صمیمیه
https://eitaa.com/dakedel/3791
بنده تشریف میدارم و اذیت هم میکنم ولی نامحسوسه😂💔
#آقایرئیسی:)
..
اصلاااااااااااا هم اینطور نیست
کسی هست تشییع آ سید رفته باشه ؟
خودت رفتی ؟
من دوست داشتم برم ولی نتونستم .
..
اوم :)))))))))))))))))))))﴾
سلام حدیثه
خوبی؟
چه خبرا؟
#🌷
..
سلام متشکر حال شما؟
میگفتیم سلامتی رهبر .. الان چی بگم ؟