eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام سادات .. به به سلام
سلام ببخشید من دو مورد از کانالتون برداشتم یکی اون نماهنگ اقتدارو ببین و اینکه گفتید سحری تو شهر موشکی میشه حلال کنید کانالتون عالیه و همینطور هم محتواش اون زمان که وارد کانال شدم نظر خیلی مثبتی به شهید رئییی نداشتم ولی با پست هاتون نظرم عوض شد:) .. فدای وجود شما بشم :) نه هیچ موردی نیست .. محتوا برای ما نیست برای شهداست ما فقط انتشار دهنده ایم .
خواستم بگم آقای مسی از مسی برامون تبدیل به آهن قراضه شدی (با توجه به رفتن مسی و تیمش به کاخ سفید و تشویق نتانیاهو) سادات .. ++++
دقت کردی خیلی وقته خبری از بعضی هشتک ها نیست؟ مثل گیسواصلی و دخترقمی و آقای رئیسی .. چرا هستند
https://eitaa.com/seyedebram/7584 چو گفتار بیهوده بسیار گشت سخنگوی در مردمی خوار گشت .. به به
خب بسم الله
دَکِه‌دل | آسید؛
خب بسم الله
صدق الله علی عظیم ناشناس ترکیده .
https://eitaa.com/dakedel/379۲ اصن احساس میکنم این بیت رو فردوسی واسه ی پزشکیان سروده اصن مخصوص خودشه🦦 سادات .. فردوسی کلا حق میگه
https://eitaa.com/seyedebram/7601 حدیثه اینم غلطه درستش اینه: نه سازش❌ نه پوزش❌ محکم بزن تو پوزش✅🦦 سادات .. یخورده بیش از حد صمیمیه
https://eitaa.com/dakedel/3791 بنده تشریف میدارم و اذیت هم میکنم ولی نامحسوسه😂💔 :) .. اصلاااااااااااا هم اینطور نیست
کسی هست تشییع آ سید رفته باشه ؟ خودت رفتی ؟ من دوست داشتم برم ولی نتونستم . .. اوم :)))))))))))))))))))))﴾
رفتی ؟ https://eitaa.com/dakedel/3798 .. خوشبختانه :)))))))))))))))))))))