eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/379۲ اصن احساس میکنم این بیت رو فردوسی واسه ی پزشکیان سروده اصن مخصوص خودشه🦦 سادات .. فردوسی کلا حق میگه
https://eitaa.com/seyedebram/7601 حدیثه اینم غلطه درستش اینه: نه سازش❌ نه پوزش❌ محکم بزن تو پوزش✅🦦 سادات .. یخورده بیش از حد صمیمیه
https://eitaa.com/dakedel/3791 بنده تشریف میدارم و اذیت هم میکنم ولی نامحسوسه😂💔 :) .. اصلاااااااااااا هم اینطور نیست
کسی هست تشییع آ سید رفته باشه ؟ خودت رفتی ؟ من دوست داشتم برم ولی نتونستم . .. اوم :)))))))))))))))))))))﴾
رفتی ؟ https://eitaa.com/dakedel/3798 .. خوشبختانه :)))))))))))))))))))))
سلام حدیثه خوبی؟ چه خبرا؟ #🌷 .. سلام متشکر حال شما؟ می‌گفتیم سلامتی رهبر .. الان چی بگم ؟
https://eitaa.com/seyedebram/7687 پس دهه نودی ها چی؟!! .. دهه نودی ها هم دیدن .. ولی دهه نودی که حاج قاسم ندید! :) دهه نودی که شهید حججی ها ندید ....
سلام علیکم راستش حرف پیدا نمیکنم که بگم.. فقط اعلام حضورر کردم🖐🏻 اینو یه جا دیدم: تو یه سس مهربانی نادان ‌ و بد زبانی .. هی
https://eitaa.com/seyedebram/7716 نسل این دماغا چرا منقرض نمیشه؟؟ واقعا هم رو سرشون سنگینی میکنه چون ماشالا بیش از حد اندازه گندس هم خودشون اذیت میشن هم زیبایی دنیا رو از بین بردن با دماغاشون هم اینایی که کنارشونن اذیت میشن این دماغه جلوشونه نمیتونن کنارشونو ببینن هم عین پینوکیو انقدر دروغ گفتن دراز شده هم چون ظلم کردن پهن شده والا🦦 سادات .. والا
https://eitaa.com/dakedel/3801 سلام من یه دهه نودیم اتفاقا من هم شهادت حاج قاسمو یادمه هم شهید حججی .. خب معلومه کلی عرض شد ! وگرنه ۸ ساله ها معلومه شعور و درک حافظه شون بالاست
https://eitaa.com/seyedebram/7719 خیلی عادیه؛ چون من میرم برای سال های قبل‌تر هم نگاه میکنم..💔 :) .. :)
سلام ادمین فعال نمیخواین؟ .. سلام شرمندتونم