https://eitaa.com/dakedel/3801
سلام من یه دهه نودیم
اتفاقا من هم شهادت حاج قاسمو یادمه هم شهید حججی
..
خب معلومه
کلی عرض شد !
وگرنه ۸ ساله ها معلومه شعور و درک حافظه شون بالاست
https://eitaa.com/seyedebram/7719
خیلی عادیه؛
چون من میرم برای سال های قبلتر هم نگاه میکنم..💔
#آقایرئیسی:)
..
:)
https://eitaa.com/dakedel/3784
داغش واقعا سخته ؛
من حالم خیلی بد بود ولی از دیشب که خوابش رو دیدم حالم بهتره .
واقعا نمیدونم بعد از هفت روز چه طور طاقت آوردم ...
ولی راه درست رو تا آخر بهمون یاد داد حقیقتا مثل پدر بود ..
از وقتی رفته احساس میکنم یه چیزی خیلییی جاش خالیه ..
ولی هیچ کاری نمیشه کرد 💔
[SSA]
..
درست خوندم ؟؟؟
خواب آقامونو دیدی ؟؟؟؟؟
تا حالا به سخنرانی های آخرش دقت کردی؟
چقد صداش گرفته س چقد رنگش پریده س...
[SSA]
..
نه نه نه
آقامون مثل همیشه سرحال و خوشحال بود ..
فقط میدونست قراره چی بشه
https://eitaa.com/dakedel/3807
آره ..
ولی خیلی توش گریه کردم
تو خوابم حضرت آقا به تک تک استان ها سر میزد و سخنرانی میکرد ولی من تنها چیزی می شنیدم نا امید نشید بود..
چهره اش خیلی نورانی بود دقیق نمی تونستم ببینمش ..
وقتی سخنرانی می کرد فقط یه چند نفر متوجه ش بودن و میتونستن نگاهش کنن
من هی سعی میکردم ازش انگشتر بگیرم ولی برای یک لحظه چهره ی آقا معلوم میشد آقا لبخند میزد و میرفت...💔
از اون خواب فهمیدم خیلی کم گذاشتم براش ...
و واقعا لیاقت ندارم...
[SSA]
..
قدر خودتو بدون :)))))))))
https://eitaa.com/seyedebram/7731
خیلی قشنگ بود بعد مدت ها شعر گذاشتی چون نپنتی هم پاک کردی دلمون واسه شعرات تنگ شده بود فقط یه سوال این بیت که منظور دار نبود؟اگه کسی ناراحتت کرده آیدیشو بده خودم لهش میکنم
..
اوم :)
ولی بعدش همه چی درست شد ..
https://eitaa.com/seyedebram/7732
یدونه قشنگشو لینکش میدی؟؟
#دخترقمی
..
خبرجنگ؟
به قول ریحانه سادات:
خیلی امیدوارما
ولی حلال کنید!✨میگن اسم کسایی که سال آینده نیستن ،
امشب ، خط میخوره!
این بمونه اینجا به یادگار ...
که اگه منم نبودم؛ حلالم کنید🤍🙂
..
همچنین
ولی ما سرباز خامنه ای ماااا
https://eitaa.com/seyedebram/7755
من این رو کپی کردم اشکال داره ؟
تنها عکسی و متنی که از آقای خامنهای پیدا کردیم این بود
..
فدای سرتون
https://eitaa.com/seyedebram/7778
نه منم اولین باری که چهره ی آقا رو دیدم احساس کردم آسید ابراهیم رو میبینم ...
[SSA]
..
:))
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی حدیثه از ذوق دارم میمیرمممم🥺✨🌱❤️😭
عالی شد🥺🥲❤️🩹
انشالله خبر خوش بعدی ظهور آقا باشه🙃😌🤏🏻🌱✨
#آقایرئیسی:)
..
ان شاالله :)