eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/3853 اوممم اره پیشنهاد خوبیه ولی اگه راجب شهدای خدمت بیشتر فعالیت کنی عالی تر میشه مثلا از شهید امیرعبداللهیان و... آخه میدونی دیگه که رفاقت و رابطه آسید و ایشون خیلی خاص بوده...:)♡ .. ولی من خیلی منتظر این پیام بودم :)))))))))))))))))))))))))))
خیلی‌ماهی:)♡ .. ماه که آسید شماهم ستاره های آسمون منید :))
https://eitaa.com/dakedel/3838 منم میخواستم .. نمی‌دونم جدی از کجا بیارم براتون
https://eitaa.com/dakedel/3856 من دارمش ولی خب تو ناشناس نمیشه فرستاد:/ .. پیوی بفرستید @hadisehshirii
https://eitaa.com/seyedebram/8124 این یعنی چی؟ چرا روی بعضی ها ضربدر کشیده شده؟ .. یعنی پررررر
یک فردییی اشاره نیکنم خانوم بزرگوارر قرار بود برام برچسب قاب گوشی بیارههه 🫡 .. عهععه خب اون خانوم بزرگوارررر برای خیلی ها برچسب نگهداشته 😔
دختر بودنو دوست ندارم و خیلی داره بهم فشار میاره میشه راه حل بدی؟ منظورم اینه دوست دارم پسر شم .. امشب خیلی کامل راجع ش صحبت میکنیم اول از همه بگو چیشد که اینطوری شد ؟ یعنی اولین عامل و مهم ترین عامل به وجود اومدن این حس رو بگو ! از هم جدا هستند
اول اینکه سلام دوم اینکه به نظر من در کنار آسید درمورد رهبرشهیدمون و سید مجتبی که شباهت عجیبی به آسید داشتن میتونید فعالیت کنید سوم اینکه از رفیق صورتی چه خبر که نیست؟؟ چهارم اینکه خودمونیماا واقعا به ریحانه سادات میگی ریحی؟؟ .. اولا سلام علیکم دوما چشم سوما نه دیگه میبینی که چهارما اره
https://eitaa.com/BarayeAgaahi/30257 نفهمیدم میشه توضیح بدی .. هیچی دیگه منظورش اینه که هیچوقت بهم نمی‌رسن
https://eitaa.com/dakedel/3857 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 ..
https://eitaa.com/dakedel/3860 هی دست رو دلمون نزار که خونهه.. الان اگه پسر بودم.. با دوستم داشتمم شعار میدادیم نه اینکه بشینم پیام بدم.. هروقت دلم میخواست میرفتم بیرون،هوام عوض شه نه اینکه منتظر اجازه مامانمممم باشم.. هی مامانم گیرای الکی نمیداد و کلی نصیحت و نمیدونم اینا نبودددددد.. شکاک نبود بهم.. هر وقت میخواستم میرفتم بیرون.. 😭💔💔🖤 .. به ولله که این کفر!!! حواستون هست؟ شماها چه نعمت های هستید ؟ چقدر خدا می‌تونه یک انسان رو دوست داشته باشه تا بهش جنسیت مونث بده ؟ و چقدر اون بنده ناشکر که به خاطر یک سری محدودیت های دنیایی کفرنعمت کنه! ..
آقاااااای شروینن!!! چطور دلت برای سگ های بی گناه سوخت، ولی دختران و پسران پاک و بی گناهِ شجره‌طیبه نه!؟ چطور دلت برای روسری و شال سرکردن خواهراتون سوخت ولی برای تکه‌تکه شدن دخترای شجره طیبه نه!؟ دوران خانوم‌امینی که فقط یک دختر بود آرامش نداشتین... ولی دوران تکه‌تکه شدن ده‌ها دختر و خانوم زیرِآوار آرامش دارین!؟ ❤ چطور برای دخترایی که "بخاطر حجابشون" میخواستن پسر باشن خوندین، ولی برای مادری که یک‌بار دیگه فقط یک بار دیگه آرزوی بغل‌گرفتنِ‌بچشو داره نخوندین!؟ 🫂 اینا همشون جای تاسف دارهه...) 😞 .. +