https://eitaa.com/dakedel/3838
منم میخواستم #نرگس
..
نمیدونم جدی از کجا بیارم براتون
https://eitaa.com/dakedel/3856
من دارمش ولی خب تو ناشناس نمیشه فرستاد:/
..
پیوی بفرستید
@hadisehshirii
https://eitaa.com/seyedebram/8124
این یعنی چی؟ چرا روی بعضی ها ضربدر کشیده شده؟
..
یعنی پررررر
یک فردییی اشاره نیکنم خانوم بزرگوارر قرار بود برام برچسب قاب گوشی بیارههه 🫡
..
عهععه خب اون خانوم بزرگوارررر برای خیلی ها برچسب نگهداشته 😔
دختر بودنو دوست ندارم و خیلی داره بهم فشار میاره میشه راه حل بدی؟ منظورم اینه دوست دارم پسر شم
..
امشب خیلی کامل راجع ش صحبت میکنیم
اول از همه بگو چیشد که اینطوری شد ؟
یعنی اولین عامل و مهم ترین عامل به وجود اومدن این حس رو بگو !
از هم جدا هستند
اول اینکه سلام
دوم اینکه به نظر من در کنار آسید درمورد رهبرشهیدمون و سید مجتبی که شباهت عجیبی به آسید داشتن میتونید فعالیت کنید
سوم اینکه از رفیق صورتی چه خبر که نیست؟؟
چهارم اینکه خودمونیماا واقعا به ریحانه سادات میگی ریحی؟؟
..
اولا سلام علیکم
دوما چشم
سوما نه دیگه میبینی که
چهارما اره
https://eitaa.com/BarayeAgaahi/30257
نفهمیدم میشه توضیح بدی
..
هیچی دیگه منظورش اینه که هیچوقت بهم نمیرسن
https://eitaa.com/dakedel/3860
هی دست رو دلمون نزار که خونهه..
الان اگه پسر بودم..
با دوستم داشتمم شعار میدادیم نه اینکه بشینم پیام بدم..
هروقت دلم میخواست میرفتم بیرون،هوام عوض شه نه اینکه منتظر اجازه مامانمممم باشم..
هی مامانم گیرای الکی نمیداد و کلی نصیحت و نمیدونم اینا نبودددددد..
شکاک نبود بهم..
هر وقت میخواستم میرفتم بیرون..
😭💔💔🖤
#دخترقمی
..
به ولله که این کفر!!!
حواستون هست؟
شماها چه نعمت های هستید ؟
چقدر خدا میتونه یک انسان رو دوست داشته باشه تا بهش جنسیت مونث بده ؟
و چقدر اون بنده ناشکر که به خاطر یک سری محدودیت های دنیایی کفرنعمت کنه! ..
آقاااااای شروینن!!!
چطور دلت برای سگ های بی گناه سوخت، ولی دختران و پسران پاک و بی گناهِ شجرهطیبه نه!؟
چطور دلت برای روسری و شال سرکردن خواهراتون سوخت ولی برای تکهتکه شدن دخترای شجره طیبه نه!؟
دوران خانومامینی که فقط یک دختر بود آرامش نداشتین... ولی دوران تکهتکه شدن دهها دختر و خانوم زیرِآوار آرامش دارین!؟ ❤
چطور برای دخترایی که "بخاطر حجابشون" میخواستن پسر باشن خوندین، ولی برای مادری که یکبار دیگه فقط یک بار دیگه آرزوی بغلگرفتنِبچشو داره نخوندین!؟ 🫂
اینا همشون جای تاسف دارهه...) 😞
..
+
https://eitaa.com/dakedel/3864
حدیثه من دوست داشتم پیر باشم تا بتونم برم جبهه..🥺
بتونم پاسدار بشم..❤️🩹
بتونم خیلی راحت موکب بزنم و به کشورم خدمت کنم..💔
ولی الان که نمیتونم اینجوری..
تازه اینجوری خیلی بیشتر مثل آسید میتونستم به مردم خدمت کنم..😭
راس میگه خب..🦦
دخترا یه سری محدودیت هایی دارن که من برا اینا آرزومه پسر باشم😔
#آقایرئیسی:)
..
دوست داشتم پسرباشم تا بسیجی تفنگ به دست بشم :)
دوست داشتم پسر باشم تا بشینم کفش بسیجی هارو واکس بزنم :)
دوست داشتم پسر باشم تا برم هیئت مداحان معروف :))
https://eitaa.com/dakedel/3864
ولی حدیثه..
اون هدفی که من بخاطرش میخواستم پسر باشم فقط دنیوی نیست..!
اگه پسر بودم میتونستم پاسدار باشم تا جون چندین نفر رو نجات بدم..❤️🩹
میتونستم روحانی بشم که علوم دینی تدریس کنم و یا خیلی بیشتر کار فرهنگی انجام بدم و دین رو بیشتر و بهتر تبلیغ کنم که اون دنیام رو هم میسازه😔💔
#آقایرئیسی:)
..
ولی این دلیل نیست هاااا
دختر بودن هیچی از این حرفا کم ندارع