eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/3857 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 ..
https://eitaa.com/dakedel/3860 هی دست رو دلمون نزار که خونهه.. الان اگه پسر بودم.. با دوستم داشتمم شعار میدادیم نه اینکه بشینم پیام بدم.. هروقت دلم میخواست میرفتم بیرون،هوام عوض شه نه اینکه منتظر اجازه مامانمممم باشم.. هی مامانم گیرای الکی نمیداد و کلی نصیحت و نمیدونم اینا نبودددددد.. شکاک نبود بهم.. هر وقت میخواستم میرفتم بیرون.. 😭💔💔🖤 .. به ولله که این کفر!!! حواستون هست؟ شماها چه نعمت های هستید ؟ چقدر خدا می‌تونه یک انسان رو دوست داشته باشه تا بهش جنسیت مونث بده ؟ و چقدر اون بنده ناشکر که به خاطر یک سری محدودیت های دنیایی کفرنعمت کنه! ..
آقاااااای شروینن!!! چطور دلت برای سگ های بی گناه سوخت، ولی دختران و پسران پاک و بی گناهِ شجره‌طیبه نه!؟ چطور دلت برای روسری و شال سرکردن خواهراتون سوخت ولی برای تکه‌تکه شدن دخترای شجره طیبه نه!؟ دوران خانوم‌امینی که فقط یک دختر بود آرامش نداشتین... ولی دوران تکه‌تکه شدن ده‌ها دختر و خانوم زیرِآوار آرامش دارین!؟ ❤ چطور برای دخترایی که "بخاطر حجابشون" میخواستن پسر باشن خوندین، ولی برای مادری که یک‌بار دیگه فقط یک بار دیگه آرزوی بغل‌گرفتنِ‌بچشو داره نخوندین!؟ 🫂 اینا همشون جای تاسف دارهه...) 😞 .. +
https://eitaa.com/dakedel/3864 حدیثه من دوست داشتم پیر باشم تا بتونم برم جبهه‌..🥺 بتونم پاسدار بشم..❤️‍🩹 بتونم خیلی راحت موکب بزنم و به کشورم خدمت کنم..💔 ولی الان که نمیتونم اینجوری.. تازه اینجوری خیلی بیشتر مثل آسید میتونستم به مردم خدمت کنم..😭 راس میگه خب..🦦 دخترا یه سری محدودیت هایی دارن که من برا اینا آرزومه پسر باشم😔 :) .. دوست داشتم پسرباشم تا بسیجی تفنگ به دست بشم :) دوست داشتم پسر باشم تا بشینم کفش بسیجی هارو واکس بزنم :) دوست داشتم پسر باشم تا برم هیئت مداحان معروف :))
https://eitaa.com/dakedel/3864 ولی حدیثه.. اون هدفی که من بخاطرش میخواستم پسر باشم فقط دنیوی نیست..! اگه پسر بودم میتونستم پاسدار باشم تا جون چندین نفر رو نجات بدم..❤️‍🩹 میتونستم روحانی بشم که علوم دینی تدریس کنم و یا خیلی بیشتر کار فرهنگی انجام بدم و دین رو بیشتر و بهتر تبلیغ کنم که اون دنیام رو هم میسازه😔💔 :) .. ولی این دلیل نیست هاااا دختر بودن هیچی از این حرفا کم ندارع
در ضمن همین بانوان هستند که اینارو تربیت میکنند!
حدیثه یک سوالی ازت دارم ماجرای جزیره اپستین ، برای تازگی ها ست دیگه. .؟ پس چرا عکس ها و فیلم هایی که ازش می‌بینم قدیمی و سیاه و سفید هستن ؟؟ .. ماجرای فاش شدنش اره! ولی خودش نه .. مال ده ها سال پیش هست . و تا الان چندین باری به صورت تکرار فاش شده .
حدیثهههه چرا ناشناس رو نگا نمیکنییی ؟ .. نگاه میکنم که
سلام خیلی خوبی،خیلی ماه‌ی،خیلی گلی‌‌❤️🙂‌;⁠)‌ .. سلامم نفرماییدددددد شما قشنگ ترید :))
دلم میخواد رفیقت باشم .. پذیرای شما هستیم🙂‍↔️🎀
چند تا رفیق داری مگه .. شاید کم شاید زیاد فقط خدا میدونه😂
https://eitaa.com/dakedel/3866 واییی اشتباه تایپی بود😂 نمیخوام پیر بشم🤣💔 میخواستم پسر باشممم😔😂🤌🏻 :) .. همین میگم یعنی چی پیر بشم🗿