eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
آقاااااای شروینن!!! چطور دلت برای سگ های بی گناه سوخت، ولی دختران و پسران پاک و بی گناهِ شجره‌طیبه نه!؟ چطور دلت برای روسری و شال سرکردن خواهراتون سوخت ولی برای تکه‌تکه شدن دخترای شجره طیبه نه!؟ دوران خانوم‌امینی که فقط یک دختر بود آرامش نداشتین... ولی دوران تکه‌تکه شدن ده‌ها دختر و خانوم زیرِآوار آرامش دارین!؟ ❤ چطور برای دخترایی که "بخاطر حجابشون" میخواستن پسر باشن خوندین، ولی برای مادری که یک‌بار دیگه فقط یک بار دیگه آرزوی بغل‌گرفتنِ‌بچشو داره نخوندین!؟ 🫂 اینا همشون جای تاسف دارهه...) 😞 .. +
https://eitaa.com/dakedel/3864 حدیثه من دوست داشتم پیر باشم تا بتونم برم جبهه‌..🥺 بتونم پاسدار بشم..❤️‍🩹 بتونم خیلی راحت موکب بزنم و به کشورم خدمت کنم..💔 ولی الان که نمیتونم اینجوری.. تازه اینجوری خیلی بیشتر مثل آسید میتونستم به مردم خدمت کنم..😭 راس میگه خب..🦦 دخترا یه سری محدودیت هایی دارن که من برا اینا آرزومه پسر باشم😔 :) .. دوست داشتم پسرباشم تا بسیجی تفنگ به دست بشم :) دوست داشتم پسر باشم تا بشینم کفش بسیجی هارو واکس بزنم :) دوست داشتم پسر باشم تا برم هیئت مداحان معروف :))
https://eitaa.com/dakedel/3864 ولی حدیثه.. اون هدفی که من بخاطرش میخواستم پسر باشم فقط دنیوی نیست..! اگه پسر بودم میتونستم پاسدار باشم تا جون چندین نفر رو نجات بدم..❤️‍🩹 میتونستم روحانی بشم که علوم دینی تدریس کنم و یا خیلی بیشتر کار فرهنگی انجام بدم و دین رو بیشتر و بهتر تبلیغ کنم که اون دنیام رو هم میسازه😔💔 :) .. ولی این دلیل نیست هاااا دختر بودن هیچی از این حرفا کم ندارع
در ضمن همین بانوان هستند که اینارو تربیت میکنند!
حدیثه یک سوالی ازت دارم ماجرای جزیره اپستین ، برای تازگی ها ست دیگه. .؟ پس چرا عکس ها و فیلم هایی که ازش می‌بینم قدیمی و سیاه و سفید هستن ؟؟ .. ماجرای فاش شدنش اره! ولی خودش نه .. مال ده ها سال پیش هست . و تا الان چندین باری به صورت تکرار فاش شده .
حدیثهههه چرا ناشناس رو نگا نمیکنییی ؟ .. نگاه میکنم که
سلام خیلی خوبی،خیلی ماه‌ی،خیلی گلی‌‌❤️🙂‌;⁠)‌ .. سلامم نفرماییدددددد شما قشنگ ترید :))
دلم میخواد رفیقت باشم .. پذیرای شما هستیم🙂‍↔️🎀
چند تا رفیق داری مگه .. شاید کم شاید زیاد فقط خدا میدونه😂
https://eitaa.com/dakedel/3866 واییی اشتباه تایپی بود😂 نمیخوام پیر بشم🤣💔 میخواستم پسر باشممم😔😂🤌🏻 :) .. همین میگم یعنی چی پیر بشم🗿
https://eitaa.com/dakedel/3867 ولی تو میتونی مواظب چادرت باشی یا شهید تربیت کنی..! جهاد که فقط این چیز ها نیس میتونی به جای روحانی بودن یه دبیر طلبه انقلابی باشی [SSA] .. بله :)
https://eitaa.com/dakedel/3874 حدیثه درستش کن تا آبروم نرفتهههه😔😂💔 (البته فک کنم رف😂😐🤌🏻) :) .. دیگه دیرههه دیگه دیرههه