آقاااااای شروینن!!!
چطور دلت برای سگ های بی گناه سوخت، ولی دختران و پسران پاک و بی گناهِ شجرهطیبه نه!؟
چطور دلت برای روسری و شال سرکردن خواهراتون سوخت ولی برای تکهتکه شدن دخترای شجره طیبه نه!؟
دوران خانومامینی که فقط یک دختر بود آرامش نداشتین... ولی دوران تکهتکه شدن دهها دختر و خانوم زیرِآوار آرامش دارین!؟ ❤
چطور برای دخترایی که "بخاطر حجابشون" میخواستن پسر باشن خوندین، ولی برای مادری که یکبار دیگه فقط یک بار دیگه آرزوی بغلگرفتنِبچشو داره نخوندین!؟ 🫂
اینا همشون جای تاسف دارهه...) 😞
..
+
https://eitaa.com/dakedel/3864
حدیثه من دوست داشتم پیر باشم تا بتونم برم جبهه..🥺
بتونم پاسدار بشم..❤️🩹
بتونم خیلی راحت موکب بزنم و به کشورم خدمت کنم..💔
ولی الان که نمیتونم اینجوری..
تازه اینجوری خیلی بیشتر مثل آسید میتونستم به مردم خدمت کنم..😭
راس میگه خب..🦦
دخترا یه سری محدودیت هایی دارن که من برا اینا آرزومه پسر باشم😔
#آقایرئیسی:)
..
دوست داشتم پسرباشم تا بسیجی تفنگ به دست بشم :)
دوست داشتم پسر باشم تا بشینم کفش بسیجی هارو واکس بزنم :)
دوست داشتم پسر باشم تا برم هیئت مداحان معروف :))
https://eitaa.com/dakedel/3864
ولی حدیثه..
اون هدفی که من بخاطرش میخواستم پسر باشم فقط دنیوی نیست..!
اگه پسر بودم میتونستم پاسدار باشم تا جون چندین نفر رو نجات بدم..❤️🩹
میتونستم روحانی بشم که علوم دینی تدریس کنم و یا خیلی بیشتر کار فرهنگی انجام بدم و دین رو بیشتر و بهتر تبلیغ کنم که اون دنیام رو هم میسازه😔💔
#آقایرئیسی:)
..
ولی این دلیل نیست هاااا
دختر بودن هیچی از این حرفا کم ندارع
حدیثه یک سوالی ازت دارم
ماجرای جزیره اپستین ، برای تازگی ها ست دیگه. .؟
پس چرا عکس ها و فیلم هایی که ازش میبینم قدیمی و سیاه و سفید هستن ؟؟
..
ماجرای فاش شدنش اره!
ولی خودش نه ..
مال ده ها سال پیش هست .
و تا الان چندین باری به صورت تکرار فاش شده .
سلام
خیلی خوبی،خیلی ماهی،خیلی گلی❤️🙂;)
..
سلامم نفرماییدددددد شما قشنگ ترید :))
https://eitaa.com/dakedel/3866
واییی اشتباه تایپی بود😂
نمیخوام پیر بشم🤣💔
میخواستم پسر باشممم😔😂🤌🏻
#آقایرئیسی:)
..
همین میگم یعنی چی پیر بشم🗿
https://eitaa.com/dakedel/3867
ولی تو میتونی مواظب چادرت باشی
یا شهید تربیت کنی..!
جهاد که فقط این چیز ها نیس
میتونی به جای روحانی بودن یه دبیر طلبه انقلابی باشی
[SSA]
..
بله :)
https://eitaa.com/dakedel/3874
حدیثه درستش کن تا آبروم نرفتهههه😔😂💔
(البته فک کنم رف😂😐🤌🏻)
#آقایرئیسی:)
..
دیگه دیرههه دیگه دیرههه