eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
ببخشید در مورد چشم زخم میدونید ؟؟ ی نفر بهم گفت چشم زخم شدید دارید (تحقیق کردم دیدم حتی پیغمبر و ی آیه از قرآن درباره ش حرف زده شده) .. زیاد نه متاسفانه بله درسته چشم زخم وجود داره و برای سوره قرآن هم هست .. اما خب نباید به خرافات کشیده بشه و همون‌طور که در قرآن ازش اومده ، به وسیله قرآن هم باید حل بشه .
میشه آهنگ یمنی العهدنا رو بی زحمت بزارید .. چشم بگردم
ی چیزی بپرسی در جواب داداش بزرگی که پنج سال ازت بزرگ تر باشی باید چیکار کنی زمانی که حرف من درسته ولی اون روی حرفش تأکید داره 😐😔 .. 🗿 بزنیش😂
من عاشق شغل امنیتی و پلیسی هستم و خب میدونی چیه من دخترم و خب این یگم سخته اینکه خیلی وقتا نمیتونم خیلی کارارو بکنم منو از دختر بودن بیزار کرده .. این چه حرفیهههه اصنم ربط نداره هاااا یک خانوم افسر موفق میشی
https://eitaa.com/dakedel/3881 قابل توجه‌تون،اینو من نذاشتم هااا😐 کی به نام من گذاشته🧐 دوستان از هشتک ها سواستفاده نکنین🙄🦦 :) .. میگم چرا قلب مشکی داشت
https://eitaa.com/dakedel/3883 اطرافیانم اذیتم میکنن..بهم میگن فلان کار رو نکن،خودشون میکنن و انتظار دارن من ناراحت نشم،خیلی داره بهم فشار میاد .. درکت میکنم .. توکل کن :) اگه به صلاحیتت باشه فقط یک توکل قوی نیاز داری
حدیثه برچسب منو به کسی ندییی من همونیم که تو رو تو گوشیم رفیق یاسی سیو کردمم😁 .. ای خدا ازت نگذرههههه
خیلی خوبه ادمم پسرر باشهه تو فکر کن میتونی پاسدار بشی واییی باثرت مبشه من بخاطر اینکه دخترم گریه میکنمم به معنای واقعی روانی شدم .. اینطوری نگووو
بابا اینطوری نگید دیگه اینقدرم کفر نکنید که دعوا میکنم هااا😐😂
پسر بودن از خیلی نگرانی ها و محدودیت ها ادمو دور میکنه راس میگه پسر بودن محشره .. 🗿
نه دیگه اینطوری نمیشه باس باهاتون علمی صحبت کنم🗿
https://eitaa.com/dakedel/3888 اصن من اونجوری هشتک نمیذارم👀 اونجوری ایموجی نمیذارم🤌🏻 اونجوری حرف نمیزنم😅 الانم واقعا توی شرایطی نیستم که به فکر خودم باشم و کانال تبلیغ کنم🙂💔 :) .. بله :))