eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/3894 حدیثه خانم وارد میشود💀✅😎 که منو آدم کنه😅 که پیر😂 (پسر) نشم🤣💔 :) .. بلهههههههههههه😔🔪
https://eitaa.com/seyedebram/8246 اینو دوباره میفرستی،بازنمیکنه .. عکسش؟
نمیشه این ماجرای کثیف اپستین داخل چنل شهید امیرعبداللهیان نباشه؟! .. ربطی به خود محتوا نداره یک جهاد تبیین هست که مردم باید بفهمند چی بوده و چیشده کوتاه مدت هست .
آخ جون حدیثههههه کانال شهید امیرعبداللهیان🥺❤️✨🌱 و آخ جون دیگه که بالاخره اپستین رو گذاشتی😂 بابا بزارین ببینیم تو دنیا چه خبره🦦👀🤌🏻 :) .. قربونت برم :)))
https://eitaa.com/seyedebram/8262 واییییییییییی ای خدااااااااا این بهترین و خفن ترین سورپرایزی بود که تابحال دیدم خیلی خوشحال شدم واقعا نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم واقعا هرچی بگم بازم کمه خیلی ازت✨️🫀 ممنونم...:))))))))))))))))))))))))))))))))))))♡ .. آخه منکه مردم برای این ذوق شما 😭🫀🫀🫀🫀🫀
سپاسگزارم🌹 .. ♥️
اول بگو برچسب منو به کسی که ندادییی که اموقه دیگه بد میشه 🤣 .. یکبار دیگه اونو به من بچسبونی برچسبتو میدم بهششششش
ولی مگه ما بنده نیستیم «بنده» مگه مطیع خدا نیست این که دختر باشیم یا پسر مگه دست ما بوده؟ چرا وقتی ی مشکلی تو دختر بودن هست می بُریم و نشاطمونو از دست میدیم خب اگر خدا هست خدا بزرگه میبینه خودش خواسته مهم اینه .. +++++
اگرم از دختر بودن ناراضی هستین به خاطر«خدا» لذت ببریم خودش خالق بوده و مطمعن باشید از همه بیشتر دوسمون داره .. بله خدا که بد ما رو نمی‌خواد
بهتون پیشنهاد میکنم کتاب«طعم شیرین خدا » من با خدای کوچکم قهرم رو حتماا بخونید مخصوصا شما هایی که از دختر بودن بدتون میاد واقعا زندگی ادمو عوض میکنه زندگیرو شیرین میکنه❤ .. اومممممم بی‌نظیرررررررر