باید از قضیه جزیره اپستین همگی مطلع باشیم چون بعضی وقت ها برای دفاع از ایران تخریب ترامپ لازم میشه..
من خیلی مشتاقم که در این باره اطلاعات داشته باشم!
خیلی ممنونم که وقت میذاری و اطلاعات راجبش به دست میاری و در اختیارمون قرار میدی،لطف میکنی
..
من فدای شما بشم که اینقدر خوبید :)))
قدردان شما هستیم :)
https://eitaa.com/dakedel/3917
اولا خیال شما راحت امروز باخبرش کردم
دوما حدیثه وقت کردی یلحظه بیا پیوی
ریحانه ساداتم🦦
..
چش
حدیثه خوش به حالت 🙃
توی یه ساعت اعضای کانالت که جدیده به اینجا رسید🥲💘
مبارکه🫂🌱✨❤️
بمونن و بمونم برات😅☺️
#آقایرئیسی:)
..
همش به خاطر لطف شهدا و شماهاست :))))
اقاااا سلامممم
نمیدونم چرا دلم میخواد با آقای رئیسی اشنا بشم البته هشتک اقای رئیسی
#بریتانیا
..
به به بریتانیا جاااان
چه عجبب
https://eitaa.com/aghavazir/2664
این فیلمه رو وقتی توی آنالیز فرستادی دیدم بعد میخواستم آدما شو ببینم زوم کردم روش
از سمت چپ بالایی
یارو چشاش خیلی یجوریه
بعد جزیر اپستین ی شب خواب این یارو رو دیدم میخواد بخورتم😂😂
بعد تو خوابه چاقو دستش بود میخواس تیکه تیکه ام کنه من یه میله کردم تو چشاش
اصن هروقت دیگه میبینمش احساس میکنم از چشاش خون می آد
هنوزم عکسشو میبینم میگم الان یهو از تو گوشی درمی آد میخورتم
میترسم ازش🤦🏻♀️
لامصب خیلی یجوریه🦦
#ریحانه سادات
..
حقققق
https://eitaa.com/dakedel/3924
سلام بریتانیا جان🫂😅
با من؟👀🥲
#آقایرئیسی:)
..
استارت✅
https://eitaa.com/dakedel/3924
🗿حدیثه باید اسم ناشناساتو بزاری ناشناس رفیق اینترنتی
الان اینا از طریق ناشناس رفیق اینترنتی هم میشن
منو توعم تو ناشناس آشنا شدیم
#ریحانه سادات
..
کاملا صحیح
لطفا هرچی از جزیره اپستین میذارید بدون سانسور باشه هم عکس هممتن
چون اینایی ک الان داری میگی رو هرجا کامل میشه پیدا کرد!
پیام قبل دستم خورد نصفه و ناقص امد
..
آخه یک محدودیت های هست ..
اول از اینکه کانال شهید هست و بالاخره خوب نیست آدم خیلی جزئی از جنایات کثیف بگه .
دوم عده ای کلا مخالف گفتن پرونده هستند.
سوم عده مخالق جزئی گفتن هستند .
چهارم عده ای مخالف بی پرده بودن عکس ها اونم بدون سانسور هستند ..
که مورد چهارم رو خودمم قبول دارم
چون چنل شهید مختص هر گروه سنی هست و ممکنه با وجود این عکس ها عده خیلی کمی عضو بشند .
https://eitaa.com/dakedel/3927
حدیثه یه کلمه گفتی ولی کلی خندیدم😐😂
یه ذره خیلی سمممه😔😂💔
#آقایرئیسی:)
..
ای بابا ای بابا😔😂