•از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل.
-اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛
.
-من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم
سخت کاریست ولی من به همین کار خوشم-
.
-سند خورده ب نام آسِیِّد-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید:)
+دکه تلفنی مون💀🔗 @dakedel
•اینجا دلی؛دزدی از دل؟!!
+تنها چنل آسید+
•ازعقل به رسانه بدون دخالت قلب .
-اینجا؟ازسیاستِ روزگارمیگیم
.
-من؟یک معشوقِ عاشقِ سیاسی بی کفایت
اما به چشم جان دیدم شــــــهادت در وزارت ؛
.
-سند خورده به نام آقایِ وزیر ⁰⁴
+دکه تلفنی مون💀🔗 @dakedel
•اینجا وقفِ وزارت !
#دخترقمی
..
:)
https://eitaa.com/dakedel/3935
اینکه خوبش بود ، یبارم رفیقم میگف تو ایتا داشته میچرخیده دیده یه کانال نوشته ۱۶دقیقه تا ظهور امام زمان🗿🎀
#بریتانیا
..
🗿🗿
بابت برچسبی که دادی مُچکرمم رفیق بنده خدا کوآلا سلام مارو بهشون برسونی امشب بهش چی میگفتی😁🤣
..
خدا ازت نگذرهههههه
امشب اینقدر اعصاب منو داغون کرد که دیگه سمتش نرفتمممم محض اطلاع تون😑
میشه اپستین و از آقای وزیر پاک کنی؟؟
خیلی ممنونت میشم
..
خب چراااااا
لطفا با دلیل صحبت کنید چشممم