eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
اون بزرگوار عزیزی که فرمودند تمام خانواده شون شهید شدن پیوی میآید ؟ @hadisehshirii
این بنده خدایی که میگن کل خانوادشون شهید شدن من یاد خودم افتادم زمانیکه به شهرمون حمله کردن و من شهر خودمون نبودم سادات .. _
https://eitaa.com/dakedel/3998 بله شهید شدن اون روز اولی که شروع کردن به زدن های خونه های مسکونی خونه ما هم جز اون خونه ها بود من از زیر آوار اودم بیرون و چند روزی بستری بودم ولی خب مامان و بابام و داداشم شهید شدن🙂😟😭😭😭 .. زبونم قفل شده ..
حدیثه.. یه ذره حرف میزنی..؟ فقط یه چیز بگو،هرچی دوست داری. فقط یه چیز بگو که حالم خوب نیست 💔 #🌷 .. چرا عزیزدلم ؟ما خدا رو داریم !
حدیثه طرح در رابطه با شهدای میناب داری که بشه نقاشی کرددد؟ شدیدا نیاز دارم ولی چهره نداشته باشه .. واسا
میگما از فعالیت های کانالتون میتونم کپی کنم؟ از فعالیت های قدیمتون یعنی نه از این جدیدا .. کپی کپی نه اما حلالتون
https://eitaa.com/dakedel/3996 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 نهههههههههههههههههههههههههههههه سلامممم..چرا این همه شهید والامقام ؟!!!!!!! خداااا..تحمل این همه غصه و نگرانی ... .. :)
https://eitaa.com/dakedel/4011 خوش به حال شما و خونوادت🥺 الان دیگه خانواده شهیدی..💔 مطمئن باشین شهدا شفاعت‌تون میکنن..🫂❤️‍🩹 به شخصه از ته ته قلبم میگم: دعا میکنم شهید شین،دعا کنین مثل آسید به صورت اربا اربا شهید شم💘🥲🫂😭 خوشا به سعادت‌تون🥺 :) .. نه نباید شهید بشه .. ان شاالله عاقبت شهادته باید قوی باشه و انتقام خون خانواده شو بگیره!
https://eitaa.com/dakedel/4011 وای خوش به حالت 🥺 دعا میکنم به آرزوت برسی .. #🌷 .. عاقبت ان شاالله
https://eitaa.com/dakedel/4014 واییییی مرسیشدیدا بهش نیاز داشتم .. خواهش