https://eitaa.com/dakedel/3998
بله شهید شدن اون روز اولی که شروع کردن به زدن های خونه های مسکونی خونه ما هم جز اون خونه ها بود من از زیر آوار اودم بیرون و چند روزی بستری بودم ولی خب مامان و بابام و داداشم شهید شدن🙂😟😭😭😭
..
زبونم قفل شده ..
حدیثه..
یه ذره حرف میزنی..؟
فقط یه چیز بگو،هرچی دوست داری.
فقط یه چیز بگو که حالم خوب نیست 💔
#🌷
..
چرا عزیزدلم ؟ما خدا رو داریم !
حدیثه طرح در رابطه با شهدای میناب داری که بشه نقاشی کرددد؟ شدیدا نیاز دارم
ولی چهره نداشته باشه
..
واسا
میگما از فعالیت های کانالتون میتونم کپی کنم؟
از فعالیت های قدیمتون یعنی نه از این جدیدا
..
کپی کپی نه
اما حلالتون
https://eitaa.com/dakedel/3996
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
نهههههههههههههههههههههههههههههه
سلامممم..چرا این همه شهید والامقام ؟!!!!!!!
خداااا..تحمل این همه غصه و نگرانی ...
#دخترقمی
..
:)
https://eitaa.com/dakedel/4011
خوش به حال شما و خونوادت🥺
الان دیگه خانواده شهیدی..💔
مطمئن باشین شهدا شفاعتتون میکنن..🫂❤️🩹
به شخصه از ته ته قلبم میگم:
دعا میکنم شهید شین،دعا کنین مثل آسید به صورت اربا اربا شهید شم💘🥲🫂😭
خوشا به سعادتتون🥺
#آقایرئیسی:)
..
نه نباید شهید بشه ..
ان شاالله عاقبت شهادته
باید قوی باشه و انتقام خون خانواده شو بگیره!
https://eitaa.com/dakedel/4011
وای خوش به حالت 🥺
دعا میکنم به آرزوت برسی ..
#🌷
..
عاقبت ان شاالله
https://eitaa.com/BrotherAmir/20199
حدیثه خانم 😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔
پیام یک .... :
https://eitaa.com/BrotherAmir/20194 همین جوری حرف میزنید و مسخره میکنید دیگه الان اون رهبر تون کجایه هااا؟ زیر زمینه قطعا اونم ۷ طبقه زیر زمین 🙄🤙🏻
#دخترقمی
..
بماند مردم ما در جاهلیت که ظهور مهدی مان عصر جاهلیت می خواهد :)
ماه عشیره
همه رو به شمایل
ذکر جهانی
روحم بعد مرگم آواره توست
ذکر الله
این آهنگارو دارید🙏🏻🙏🏻🌹🌹🌹
..
من که متاسفانه نه
اما بقیه ؟