میگم اینو یه دیقه بخون..اشکال داره؟؟؟
یه سگ دارم قهوه ایه اسمش رزا پهلویه
..
نگاه عزیز دلم
کلا همون دو دلیل که گفتم ..
من کسی نیستم که بخوام حکم بدم اما خودمون فکر کنیم
ما اهل توهین های بی اساس نیستیم !
و اینکه رضا رضاعه دیگه .. حرمت داره
معتاد گوشی شدممممممم
مخصوصا کانال جنابعالیییی
امتحانات سختی هم دارممم
کمکککککککککککککککککک
..
یا خدااااااااااااااااااااا
خودمم اینطوری ام ، اما از گوشی از هم متنفرممممممممممممممممممممممممم
میخوای چنلو پاک کنم ؟ 😭
https://eitaa.com/dakedel/5985
خب توفیق یعنی چی؟؟؟؟؟؟
..
همینکه این حسو داری یعنی عشق پاک این شهید تو وجودت هست ... یعنی این شهید هم حواسش بهت هست :)
دَکِهدل | آسید؛
تا حالا خواستگاری داشتی؟؟ میشه تعریف کنی؟؟ برام جالبه.. لطفاً .. 🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿
آقا آقا دیگه توروخدا 🗿💔
https://eitaa.com/dakedel/5990
نه تورو خدااااا
من با این چنل نفس می کشم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
..
وایییییییییییییی :) 😭
اکسیژن منم فقط شماهایید :)