eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/seyedebram/9483 واقعا منم همینم .. :))
چنل با امار بالا برای خرید سراغ ندارید؟؟؟؟؟؟؟ .. یکی دیدم ۱۳۰ ما عضو قیمت ؟ ۳۰۰ میلیوووون 💀💔
https://eitaa.com/dakedel/6056 دوستای من آیدی رفیق شهیدشونو دارن،خونوادشو دارن،شماره خودشو دارن ..اما من ..🙂💔 فقط از اینجا میتونم به آسید زنگ بزنم و بهش پیام بدم ..چون دکه دله .. آسید خیلی خوب جوابمو میده و این برام با ارزش تره .. :) .. همینش ثواب :)
ا سلامم میدونم خیلی دلتون برام تنگ شده بود بخبشید دیگه وقت نشد تیره .. ارههههههه 🗿
هعییییی دیروز تو تجمعات ازم خواستگاری کردن🗿🎀 حالا من چند سالمه؟ ۱۴ سال ولی خب بهم بیشتر میخوره و پسره منو پسند کرده بود و مامانش ازم خواستگاری کرد🗿🗿🗿 .. چرا حس میکنم سارایی😐😂 واییی مبارکه 😔🌹
میخوامت ‌.. بله 🗿 ؟
https://eitaa.com/dakedel/6071 منم ۱۴ ام ولی چون چادریم خیلی بیشتر مثلا ۲۰ میخوره و خوب هیکلمم خوبع( بگید ماشاءالله)به خاطر همین خیلی به مامانم میگن چرا شوهرش نمیدی؟؟ یه شب تو پارک با مامانم نشسته بودیم.. پارک بانه داشت با مامانم درمورد پارک حرف میزد گفت چرا دخترتونو شوهر نمیدید؟؟ دیپلمشو گرفته دیگه.. مامانم گفت نزاشتم بخونه نفوذه شده هنوز دیپلم نگرفته ( منم همش میخندیدم،درسم خوبه ) خنده دار خاطره خنده دار داره ، خواست بگه نه حدیثه؟؟ .. واییی😐😂 بله بله
حسین پاک: شیعیان لبنان بعد از شهادت آقا می‌گفتند اگر در راه انتقام امام خامنه‌ای همه بچه‌های ما شهید شوند و خانه ما هم نابود شود ایرادی ندارد، شما فقط بجنگید و انتقام بگیرید .. :))
تو چی گفتی؟؟؟؟ https://eitaa.com/dakedel/6071 .. 😔
https://eitaa.com/dakedel/6072 اهم اهم 😂👀😶 خبریههه؟؟ .. والا و بلا ما بیخبریم🗿👍🏼
معتاد گوشی اممممممم واییییییییی چیکار کنم.. .. کمپ ترم اعتیاد مادر✅
https://eitaa.com/dakedel/6071 عروسی افتادیمم؟؟!!!!:)))) .. فعععک کنم😔💐