https://eitaa.com/dakedel/6056
دوستای من آیدی رفیق شهیدشونو دارن،خونوادشو دارن،شماره خودشو دارن ..اما من ..🙂💔
فقط از اینجا میتونم به آسید زنگ بزنم و بهش پیام بدم ..چون دکه دله .. آسید خیلی خوب جوابمو میده و این برام با ارزش تره ..
#آقایرئیسی:)
..
همینش ثواب :)
ا سلامم میدونم خیلی دلتون برام تنگ شده بود بخبشید دیگه وقت نشد
#خط تیره
..
ارههههههه 🗿
هعییییی
دیروز تو تجمعات ازم خواستگاری کردن🗿🎀
حالا من چند سالمه؟ ۱۴ سال
ولی خب بهم بیشتر میخوره
و پسره منو پسند کرده بود و مامانش ازم خواستگاری کرد🗿🗿🗿
..
چرا حس میکنم سارایی😐😂
واییی مبارکه 😔🌹
https://eitaa.com/dakedel/6071
منم ۱۴ ام ولی چون چادریم خیلی بیشتر مثلا ۲۰ میخوره و خوب هیکلمم خوبع( بگید ماشاءالله)به خاطر همین خیلی به مامانم میگن چرا شوهرش نمیدی؟؟
یه شب تو پارک با مامانم نشسته بودیم..
پارک بانه داشت با مامانم درمورد پارک حرف میزد گفت چرا دخترتونو شوهر نمیدید؟؟ دیپلمشو گرفته دیگه..
مامانم گفت نزاشتم بخونه نفوذه شده هنوز دیپلم نگرفته
( منم همش میخندیدم،درسم خوبه )
#خاطره خنده دار
#کسی خاطره خنده دار داره ، خواست بگه نه حدیثه؟؟
..
واییی😐😂
بله بله
حسین پاک: شیعیان لبنان بعد از شهادت آقا میگفتند اگر در راه انتقام امام خامنهای همه بچههای ما شهید شوند و خانه ما هم نابود شود ایرادی ندارد، شما فقط بجنگید و انتقام بگیرید
..
:))
https://eitaa.com/dakedel/6072
اهم اهم 😂👀😶
خبریههه؟؟
..
والا و بلا ما بیخبریم🗿👍🏼
دیشب که رفته بودیم تجمعات
هی بچه های کوچولو بهم می خندیدن و باهام بای بای می کردند
یه حسی بهم گفت اونا یه چیزی توی تو دیدن
بعد دوباره یه حسی بهم گفت می خوایی شهید شی
..
وایییی