eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
یبارم رفته بودم سر مزار شهید علیخانی گریه میکردم چنتا پیرزن اومدن اول چنتا فوش به آمریکا اسرائیل دادن بعد گفتن خدا صبرتون بده داغ همسر جوون خیلی سخته😐💔 سادات .. وای اینو گفته بودی
شاید باورتون نشه ولی شب آخر قدر هم ی پسر بچه ی ۱ ساله گیر داده بود به من هی مامان مامان میکرد ی خانومه روبه من گفت تروخدا بچتو ضعف کن داریم جوشن کبیر میخونیم بابااااا ینی انقد پیر نشون داده میشم منن؟؟ 😭😭 سادات .. عالیه عالی
https://eitaa.com/dakedel/6072 چیزی گفتی دلقکک🤨🍳🩴 سادات .. بدبخت😑
سلام 🙂 ممنون . میگم میشه مثل قبل دوتا حقیقت خدمت بزاری ؟ خیلی به دل آدم می‌شینه [SSA] .. سلامم از فردا دیگه حتماااااا
https://eitaa.com/dakedel/6088 بچه هاتو ببین نداریم که.. یا دختراتو ببینِ یا پسراتو ببین [SSA] .. دیگه الان داریم 👍🏼
شات از کیبوردت، ایموجی هایی که تازه استفاده کردی .. یا خدا
دَکِه‌دل | آسید؛
شات از کیبوردت، ایموجی هایی که تازه استفاده کردی .. یا خدا
چون از دو صفحه کیبوردم استفاده میکنم😔 و اینکه ی 🙏🏻 هم هست
https://eitaa.com/dakedel/6088 شرمنده اونجوری گفتم پیدا کردم ..🥲 .. چرا شرمندههه
در گوشی رو حذف کردی ؟ [SSA] .. اومم آخه این آپشن جواب تو خود سایت ، به این ناشناس هم اضافه شد
https://eitaa.com/seyed_ebrahim128/1684 حس من وقتی به آسید زنگ میزنم یا بهش پیام میدم:)) :) .. :)))))