سلام 🙂
ممنون .
میگم میشه مثل قبل دوتا حقیقت خدمت بزاری ؟
خیلی به دل آدم میشینه
[SSA]
..
سلامم از فردا دیگه حتماااااا
https://eitaa.com/dakedel/6088
بچه هاتو ببین نداریم که..
یا دختراتو ببینِ یا پسراتو ببین
[SSA]
..
دیگه الان داریم 👍🏼
دَکِهدل | آسید؛
شات از کیبوردت، ایموجی هایی که تازه استفاده کردی .. یا خدا
چون از دو صفحه کیبوردم استفاده میکنم😔
و اینکه ی 🙏🏻 هم هست
https://eitaa.com/dakedel/6088
شرمنده اونجوری گفتم پیدا کردم ..🥲
..
چرا شرمندههه
در گوشی رو حذف کردی ؟
[SSA]
..
اومم آخه این آپشن جواب تو خود سایت ، به این ناشناس هم اضافه شد
https://eitaa.com/seyed_ebrahim128/1684
حس من وقتی به آسید زنگ میزنم یا بهش پیام میدم:))
#آقایرئیسی:)
..
:)))))
آهنگ باران ببارد میروی باران نبارد میروی رو بفرستییین
..
منم میخوامم | @hadisehshirii
سلام علیکم حدیثه خانم
چرا جواب ناشناساروانقدره دیر میدی؟؟
حقیقت خدمت فقط یکی می دی روزی..
گفته بودی دوتا چقدر بدقول شدی..
خب روزی دوتا بده.. دیگهههه..
داستان هر پارت خیلی کوتاههههههه
قشنگه هااا ولی کوتاااااااااه..
#پیامِ مهم
..
سلامم :) ...
شرمندم شرمنده ...
اما خیلی ها انگار دوست ندارن یا نمیخونند ..
از فردا دو تا هست .