eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/6148 زاارت غلط کردهههه چه دختر چه... استغفرالله ی پسر عوضی(منظور اون پسره بود به برادرای چنل بی احترامی نشه🙏🏻😔.) نباید از این غلطا میکردد سادات .. وایییی بله بله 😔
https://eitaa.com/dakedel/6138 مرتیکه گورتو گم کن🔪 .. ای وایی
حدیثه ی سوال ازت دارم انشاالله در جریانی چقدر روت حساسم؟؟ چه دختر چه پسررررر حقق نداره شبا تو فکر تو باشههههه حتی به شوخی هم غلط میکنه بگه شبا تو فکرتم و عشقم و این چرت و پرتاااا بره به شوخی به عمش بگههه شبا بره تو فکر عمه ی خودشش تورو چیکارت دارنن مگه تو عمشونییی سادات .. واییییییییی یا بسم الله
پارسال نمیدونم رفته بودیم مرایم شهادت حضرت رقیه(س) یا مصلی بودیم دقیق یادم نی ،بعد به خانومی اومد جلو گفت عزیزم چند سالته؟ _یه لحظه هول کردم گفتم 15😶 بعد تازه یادم افتاد 13 سالمه😭😂 ینی اون لحظه کم مونده بود پاشم تو جمعیت خودمو بزنم😶😭😂💘 هعیییی،خدا شفام بده🥹 .. وای خیلی هم عالیییییی 🤣
راستش بعد افتادن اون اتفاق که چند روز ناشناس از هم پاشید، من دیگه روم نمیشه تو ناشناس زیاد پیام بدم،اگه کم میام دلیلش همینه. بازم ازتون معذرت میخوام.. .. نگاه تا حمله نکردم بهت تو پیوی حرفتو پس بگیر بشو همون داداش آرمان خودمون 🔪
چرا پیام منو نمیزاری پیام دادم .. واییی کدوم پیام ؟؟
https://eitaa.com/dakedel/6157 فعلا بنده دارم تو پیوی باهاش مذاکره میکنم اگر نقض کرد نیومد ناشناس شما حمله هوایی رو شروع کنید 🎀😔 .. بله بله چشممم
https://eitaa.com/dakedel/6157 چقد هم حسیم داداش آرمان .. چند روز نبودم ك با خودم کنار بیام و مشکلاتم رو با کمک آسید حل کنم .. راستش نمیخواستم دیگه بیام . ولی من با ناشناس آسید/حدیثه زندگی میکنم :) .. حرفی ندارم :)
این ناشناس هم فقط متعلق به آسید و شماست
https://eitaa.com/dakedel/6155 حدیثه جانم بسم الله نداره که در جریانی یا نه اگر نیستی با کشتن طرف در جریانت بزارممممم. به خداوندی خدا قسم کسی دیگه بخواد مسخره بازی دراره و دلقک بازی کنه مخصوصااا در رابطه با حدیثه خودم شخصا به دویست روش سامورایی و غیر سامورایی جر اش میدم گفته باشماااااا حدیثه قربونت بشم توعم با استیکر چشم و چشم گفتن رو مخ من رژه نرو فدات شم💔 سادات .. واییییی دیگه من چیزی نمیتونم بگم
https://eitaa.com/seyedebram/9541 استانتون کجاست؟؟ قرار بود حاج مهدی شهر ما بیاد ولی نشد😭😭 .. اینو ازم نخواین😔 وایییی دعا کنید شهر ما بیادددد😭😭😭 ولی فععععععک نکنم🗿💔
https://eitaa.com/dakedel/6136 با من ارین شوخیا نشه لوطفا اعصاب ندارم 🗿🎀🔪🔪 امیدوارم بابام نفهمه چون بابام نمونه ای از نقی توی پایتختهه😭🤣 .. اصن نقی نمونه پدر ایرانیه 😭🤣