https://eitaa.com/dakedel/6148
زاارت
غلط کردهههه
چه دختر چه... استغفرالله ی پسر عوضی(منظور اون پسره بود به برادرای چنل بی احترامی نشه🙏🏻😔.)
نباید از این غلطا میکردد
#ریحانه سادات
..
وایییی بله بله 😔
حدیثه ی سوال ازت دارم
انشاالله در جریانی چقدر روت حساسم؟؟
چه دختر چه پسررررر حقق نداره شبا تو فکر تو باشههههه
حتی به شوخی هم غلط میکنه بگه شبا تو فکرتم و عشقم و این چرت و پرتاااا
بره به شوخی به عمش بگههه
شبا بره تو فکر عمه ی خودشش
تورو چیکارت دارنن
مگه تو عمشونییی
#ریحانه سادات
..
واییییییییی یا بسم الله
پارسال نمیدونم رفته بودیم مرایم شهادت حضرت رقیه(س) یا مصلی بودیم دقیق یادم نی ،بعد به خانومی اومد جلو گفت عزیزم چند سالته؟
_یه لحظه هول کردم گفتم 15😶
بعد تازه یادم افتاد 13 سالمه😭😂
ینی اون لحظه کم مونده بود پاشم تو جمعیت خودمو بزنم😶😭😂💘
هعیییی،خدا شفام بده🥹
#داداشآرمان
..
وای خیلی هم عالیییییی 🤣
راستش بعد افتادن اون اتفاق که چند روز ناشناس از هم پاشید، من دیگه روم نمیشه تو ناشناس زیاد پیام بدم،اگه کم میام دلیلش همینه.
بازم ازتون معذرت میخوام..
#داداشآرمان
..
نگاه تا حمله نکردم بهت تو پیوی حرفتو پس بگیر بشو همون داداش آرمان خودمون 🔪
https://eitaa.com/dakedel/6157
فعلا بنده دارم تو پیوی باهاش مذاکره میکنم
اگر نقض کرد نیومد ناشناس شما حمله هوایی رو شروع کنید 🎀😔
#رئیسیِعزیز
..
بله بله چشممم
https://eitaa.com/dakedel/6157
چقد هم حسیم داداش آرمان ..
چند روز نبودم ك با خودم کنار بیام و مشکلاتم رو با کمک آسید حل کنم ..
راستش نمیخواستم دیگه بیام .
ولی من با ناشناس آسید/حدیثه زندگی میکنم
#آقایرئیسی:)
..
حرفی ندارم :)
https://eitaa.com/dakedel/6155
حدیثه جانم بسم الله نداره که
در جریانی یا نه
اگر نیستی با کشتن طرف در جریانت بزارممممم.
به خداوندی خدا قسم کسی دیگه بخواد مسخره بازی دراره و دلقک بازی کنه مخصوصااا در رابطه با حدیثه خودم شخصا به دویست روش سامورایی و غیر سامورایی جر اش میدم
گفته باشماااااا
حدیثه قربونت بشم توعم با استیکر چشم و چشم گفتن رو مخ من رژه نرو فدات شم💔
#ریحانه سادات
..
واییییی دیگه من چیزی نمیتونم بگم
https://eitaa.com/seyedebram/9541
استانتون کجاست؟؟
قرار بود حاج مهدی شهر ما بیاد ولی نشد😭😭
..
اینو ازم نخواین😔
وایییی دعا کنید شهر ما بیادددد😭😭😭
ولی فععععععک نکنم🗿💔
https://eitaa.com/dakedel/6136
با من ارین شوخیا نشه لوطفا اعصاب ندارم 🗿🎀🔪🔪
امیدوارم بابام نفهمه چون بابام نمونه ای از نقی توی پایتختهه😭🤣
..
اصن نقی نمونه پدر ایرانیه 😭🤣