https://eitaa.com/dakedel/6233
آدم تو شوخی نسبت بد و نامناسب نمیده به کسی..
به هرحال خدافظتون..
فی امان الله
..
الان اینجا من مقصرم ؟
نمیدونم والا الان گناه من چیه
حتما مقصرم دیگه
شرمنده !
حالا اینا به کنار مگه اونی که این حرفارو زد هنوز اینجاست ؟
در هر صورت فکر نمیکردم اینطوری پیش بره !
تو چه کار معنوی موفق نیستی ؟
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ra5144&btn=دَکِه.دل
دلم میخواد حافظ قرآن بشم
ولی نمیدونم چطوری
این تصمیم برای سال ها پیشه ولی بعد یه مدت بخاطر دلایلی بیخیالش شدم
اما وقتی آسید رو شناختم(البته هنوز مونده تا بشناسمش) گفتم ایشون حتما توی این راه کمکم میکنه
ولی حالا نمیدونم چیکار کنم
..
ای جانم به به :)
عجب پیامی ..........
خب میخوای باهم شروع کنیم ؟
https://eitaa.com/dakedel/6248
خببب..نمیدونم..
چی بگم
..
خب بیا از خودت بگو
چه آدمی هستی ؟؟
تا حالا رفتی سمت اینجور کارا ؟
میشه به سوالام جواب بدی🙏🏻؟
خدا چرا مارو خلق کرد؟؟
چرا ما باید به خاطر زیبایی هامون سختی بکشیم؟؟
خب مردا نگاه نکنن..
گفتند موهایت را بپوشان تا ایمان مردی نلرزد
ایمانی که به گیسویی بلرزد چه ارزد؟!!!
میگن بی حجاب باعث سست شدن پایه های خانوادس اما شعرو دیدی؟؟
..
حتمااا عزیز دلم
خب نگاه کن
دَکِهدل | آسید؛
میشه به سوالام جواب بدی🙏🏻؟ خدا چرا مارو خلق کرد؟؟ چرا ما باید به خاطر زیبایی هامون سختی بکشیم؟؟ خب
- خدا چرا مارو خلق کرده که ..
سوالی نیست که با حرف برات بگم !
اینو باید خودت بری دنبالش ... از کوچکترین منابع تا بزرگترین منابع ...
و فقط اینو بدون « ما نماینده خدا بر روی زمینیم »
حالا اینو هم برات میتونم توضیح بدم اما برو سراغ کتابا !
- چرا باید به خاطر زیبایی هامون سختی بکشیم؟
نگاه کن
بیا قبول کن ما خانوما خب زیبایی هایی داریم که مردا ندارن ! خب ؟
بعد خب مردا دنبال چی ن ؟ دنبال ما ! 😂
حالا واسا
نگاه کن یک چیز زیبا حتما ارزشمند درسته ؟
وقتی یک زیبایی داره یعنی ی برتری داره وقتی برتری داره یعنی ارزش داره !
و چیزی که ارزشمنده الکی الکی بدست آورده نمیشه
و چیزی که الکی بدست آورده نشه حتما و حتما ازش حفاظتم میشه !
حالا بیا مثال بزنیم
نگاه کن مثال همیشگی
میدونی قیمت مروارید چند ؟؟؟
خدا میدونه چقدددد .......
خب ارزش داره دیگه نه ؟
بعد اون مروارید حالا کیلو کیلو همینطوری رو زمین ریخته ؟
خب نه دیگه طبیعتاً
تو دریا و ترجیحا اقیانوس هست !
تازه اونم رو آب ؟؟؟؟
نه زیر آب !
زیر آب ؟؟؟؟؟
نه ته ته ته ته آب !
همینطوری ول ؟؟؟
نه تو یک پوشش !
پوشش ؟؟؟؟؟؟
اره همون صدف خودمون !
صدف پلاستیکی ؟؟؟
نه خیر یک صدف فوق العاده محکم !
تازهعهه
وقتی اونم باز کنی هزار لایه داره تا برسی به مروارید !!!
حالا گرفتی ؟
خو ارزش داره دیگه الکی الکی که نیست
حالا اینو ولش
الان ما بانک داریم خب
یک بانکی که پول داره خب !
از پولاش مگه مراقبت نمیکنه ؟
یا نه ول میکنه وسط محوطه تا همه ببرن ؟
نه دیگه ترجیحا میزارع تو سوراخ هفتم !
چرا ؟
چون براش ارزش قائلع !
علف خرس نیست که بده بره
حالا یک بانکی هست که پول داره اما سوراخ هفتم نمیزارع میزاره سوراخ اول !
خو این یعنی چی ؟
یعنی خب برای اون مقداررررررر پول ارزش قائل نیست !
و این یعنی چی ؟
یعنی حماقت !
خو آخه بانک عاقل ، آدم پولاشو دودستی از دست میده اینجوری ؟
خو به راحتی از دست میدی دیگه
دزد که همیشه هست !
آدم میگه : به من چه دزد باید عاقل باشه ؟؟؟
دزد نباید چشم به پولای من داشته باشه؟؟؟؟
خو نه دیگه اینکه منطقی نیست !
حالا گرفتی ؟
یکی برای زیبایی های خودش ارزش قائله یکی ارزش قائل نیست ... یکی میگه مردا حیا کنند یکی میگه مردا که هستند من حیا کنم !
اصن نگاه یکی میاد میگه :
« من میخوام اینطور باشم اونا درست باشند ! »
میدونی این میشه چطوری ؟
یعنی یکی بیاد
گاز سمییییییییییی بزنه تو هوا بعد بگه به منچع بقیه نفس نکشن !
خب خواهرم اینجا فضا عمومیه
برو خونتون گازو بزن اصن برو خونه فامیل به ماچه ، مکان عمومی برای همه ست نه تو ! پس قوانین هم مال توهم هست نه تنها بقیه !
« حیا کن تا حیا کنند . »
توقع نداری که لخت بری بیرون بعد همه سر به زیر باشن ؟ خو اونا هم بی حیا توشون هست !
اصن اینا به کنار
شاید یک مرد با ایمانی خیلی ناخودآگاه دلش بلرزه و زندگیش بره روهوا ؟
مگه دخترای مذهبی کراش نمیزنند رو پسرای مردم بعد میگن نه بابا گناه نیست ! به چشم برادری ........ ! ؟؟
این دنیا پر از عیب و ایراد...
مهم این که ما به اندازه خودمون عیب و ایراد رفع کنیم ! . . و باعث ساختنش نشیم!