eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/6718 نه قشنگم 🥺 من میخونم خیلی هم قشنگه:) آسید و هر کسی که بخواد راهش را ادامه بده در قلب ما جا داره 🤍 .. واییی قربونت بشم :)
https://eitaa.com/dakedel/6718 فعلا که خونه ام شاید بعداا سر از قبر درآودم🗿🙏🏼 سادات .. 🗿
اصننن مگه میشههههه حقیقت خدمت گشنک نبااشهههه مخصوصا این اقدام شهید رئیسی برای سالخورده ها🥲🫀 بعد به این مرد بزرگگ اهانت میکنن😔💔 کاش ما بتونیم به خوبی ازشون یاد کنیم... مقلا با خونمون...:))) سادات .. مثلا با خونِ مون :)))
https://eitaa.com/dakedel/6722 دیگه اینو نگی! ما فدای شهدا و عشاقشان:)❤️‍🩹 .. ولی من قالی عشاق آسید هم میشم ..
https://eitaa.com/dakedel/67۱۹ آشنا هم باشم میخوام بمونم ‌:) .. چه ترسناک حس « شهید گمنام »******* رو داری .
https://eitaa.com/dakedel/6726 فداتشم حدیثه ‌.. انرژی مثبت که توی این حال وخیمم بهم دادییییی😭💘 نه‌حاجی‌من‌کجا ‌، شهادت کجا ‌.. حالا چه برسه به گمنامی:) .. آخه قربونت بشم🥲 حال وخیمت؟؟؟؟؟ می‌دونی حس میکردم آشنایی .. اما خب نه اون نیستی انگار 🥲😅 هر کی باشی عشق منی
الان اینجا چرا هشگ آقای رئیسی خدافظی کرده ؟؟؟؟؟ .. هیچی نمی‌دونم ........ شاید می‌خوان منو تنها بزارن خو :)
+ سلاممم حال شما ؟ .... ممنون شکر خدا ، شما خوبین ؟ اوضاع و احوال ؟ این خیلی خوبه که در امور فرهنگی و تبیینی کار میکنید ‌(◍•ᴗ•◍)❤‌ .. الحمدالله تشکرررر از لطف شما ، ان شاالله که خیری هم برسونیم
+ به به بفرماییدد ... یه اعترافه می‌خوام بگم ، اما نمیدونم چجوری باید شروع کنم ؟ آخه چجوری ؟ نمیدونم تهش چی میشه ؟ دلواپسم 😔😔 .. چرا ؟؟؟ اعتراف که بد نیست اصن می‌دونی ریشه عربی واژه « اعتراف » چیه ؟ « عرف » ! به چه معناست ؟ به معنای علم ، آگاهیی ، شناخت ... و با اعتراف ی علمی به تو اضافه میشه ! ی آگاهی کسب می‌کنی ..
در ضمن رفقا برای پاسخ به حرفای من ، بزنید رو پیام ، کپی لینک ، اون لینک رو بزارید و بعد حرفتون رو بنویسد
+ الو دخترم .. صداتو دارم ، توکل داری ؟ ..... میدونم دختری ، خواستم جو کانال رو حفظ کنم و حرفمو بزنم .... من همیشه با خودم میگم »» وَ مَنْ یتَوَکلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اما بازم یکم دلنگرانم ؟ راستشششش🥺 میتونی کمکم کنی حدیثه؟ .. حتما ، من سراپا در خدمت شما :)
نِ یره مو خواب بودم .. عههههه خو زودتر مُگفتی یره😂