https://eitaa.com/dakedel/6718
نه قشنگم 🥺
من میخونم خیلی هم قشنگه:)
آسید و هر کسی که بخواد راهش را ادامه بده در قلب ما جا داره 🤍
..
واییی قربونت بشم :)
https://eitaa.com/dakedel/6718
فعلا که خونه ام
شاید بعداا سر از قبر درآودم🗿🙏🏼
#ریحانه سادات
..
🗿
اصننن مگه میشههههه حقیقت خدمت گشنک نبااشهههه
مخصوصا این اقدام شهید رئیسی برای سالخورده ها🥲🫀
بعد به این مرد بزرگگ اهانت میکنن😔💔
کاش ما بتونیم به خوبی ازشون یاد کنیم...
مقلا با خونمون...:)))
#ریحانه سادات
..
مثلا با خونِ مون :)))
https://eitaa.com/dakedel/6722
دیگه اینو نگی!
ما فدای شهدا و عشاقشان:)❤️🩹
..
ولی من قالی عشاق آسید هم میشم ..
https://eitaa.com/dakedel/67۱۹
آشنا هم باشم میخوام #گمنام بمونم :)
..
چه ترسناک
حس « شهید گمنام »******* رو داری .
https://eitaa.com/dakedel/6726
فداتشم حدیثه ..
انرژی مثبت که توی این حال وخیمم بهم دادییییی😭💘
نهحاجیمنکجا ، شهادت کجا ..
حالا چه برسه به گمنامی:)
#گمنام
..
آخه قربونت بشم🥲
حال وخیمت؟؟؟؟؟
میدونی حس میکردم آشنایی .. اما خب نه اون نیستی انگار 🥲😅
هر کی باشی عشق منی
الان اینجا چرا هشگ آقای رئیسی خدافظی کرده ؟؟؟؟؟
..
هیچی نمیدونم ........
شاید میخوان منو تنها بزارن خو :)
+ سلاممم حال شما ؟
....
#فرزند_ظهور
ممنون شکر خدا ، شما خوبین ؟ اوضاع و احوال ؟
این خیلی خوبه که در امور فرهنگی و تبیینی کار میکنید (◍•ᴗ•◍)❤
..
الحمدالله
تشکرررر از لطف شما ، ان شاالله که خیری هم برسونیم
+ به به بفرماییدد
...
#فرزند_ظهور
یه اعترافه میخوام بگم ، اما نمیدونم چجوری باید شروع کنم ؟ آخه چجوری ؟
نمیدونم تهش چی میشه ؟ دلواپسم 😔😔
..
چرا ؟؟؟
اعتراف که بد نیست
اصن میدونی ریشه عربی واژه « اعتراف » چیه ؟
« عرف » !
به چه معناست ؟
به معنای علم ، آگاهیی ، شناخت ...
و با اعتراف ی علمی به تو اضافه میشه !
ی آگاهی کسب میکنی ..
در ضمن رفقا
برای پاسخ به حرفای من ،
بزنید رو پیام ، کپی لینک ،
اون لینک رو بزارید و بعد حرفتون رو بنویسد
+ الو دخترم .. صداتو دارم ، توکل داری ؟
.....
#فرزند_ظهور
میدونم دختری ، خواستم جو کانال رو حفظ کنم و حرفمو بزنم ....
من همیشه با خودم میگم »» وَ مَنْ یتَوَکلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ
اما بازم یکم دلنگرانم ؟ راستشششش🥺
میتونی کمکم کنی حدیثه؟
..
حتما ، من سراپا در خدمت شما :)