eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/67 پیام قبلی بدون هشتگ رفت 😅 اسمتون حدیثه هست دیگه درسته ؟! 😢 ----------- اعتراف من اینکه که باید به یکی عشق رو اعتراف کنم 🥹🥹 یه پسر اما مگه میشه یه دختر به پسر عشقش رو بگه ؟ حدیث زیاد شنیدم که ائمه ما و پیامبرامون می فرمایند « هر کسی رو دوست داری باید بهش بگی » اما بنظرت منطقی درخواستم ؟ .. به به پس دختر مون عاشق شده ! :) خب بیا کامل حرف بزنیم .. اول بگو چند سالته .. این مهم ترین بحث برای عشق و عاشقیه . عشق تنها و عاشقی تنها سن نمی‌خواد .. اما عشق و عاشقی سن میخواد.
شهیدان رقیـــه سادات و حانیــه سادات نبی زاده دو خواهر بودن رقیه سادات متولد: ۱۳۸۹/۱٠/۱۸ حانیه سادات متولد:۱۳۸۸/۳/۸ با اختلاف یک سال حانیه جان بزرگتر بودن خانواده ی شش نفره که دو دختر و دو پسر به همراه پدر و مادر بودن در خانه ی پدربزرگشان در کــرج به شهادت رسیدن و محل دفنشان شیراز است. بسیار دلسوز و مهربان بودن و رابطه شان بیشتر از خواهری بود! حانیه جان یازدهم بودن و رشته شان تجربی بود! رقیه جان هم دهم بودن و رشته شان ریاضی بود به نقل قول از دختر عمویشان رقیه سادات اهل غیبت نبود و رضایت والدین برایش مهم بود. حانیه بسیاارر خوش قلب و احساسی بود و حواسش بود دلی را نشکند! هر دو به شدت امام حسینی بودن و عاشق هیئت آقای حدادیان! گاهی اوقات سینه ی شان از شدت سینه زنی کبود میشد. زیارت و روضه ی امام حسین برایشان اهمیت خاصی داشت و تقریبا هرشب سر مزار شهدای گمنام بودن حانیه سادات زیارت عاشورا و حدیث کسا اش ترک نمیشد!.... آنهــا را امـام حسیـــن خریـــدشــــان!....:)))
ببخشید اگر دیر شد🥲
عکس جدید از خانواده‌ی بهشتی:)....
هدایت شده از Haniye
سلامممم
دَکِه‌دل | آسید؛
سلامممم
اکانت حانیه سادات جـان🫀 بزنید رو اسمشون میاره... صبر کنید آیدی رقیه سادات رو هم براتون میزارم
فردا تو روز هستم که شماهم باشید🥲💗
https://eitaa.com/dakedel/6740 خب بنظرت حدیثه چه سنی مناسبه واسه عشق ؟ اینک هست که سن اجتماعی هم ملاکها نه فقط شناسنامه ای ... من اینارو می‌دوم که شناخت لازمه ، معیار لازمه ، اما اگر پسر خوبی باشه چی ، اینو صد میدونم که پسر خوبیه و فعالیت می‌کنه توی کار فرهنگی و شهدا و بچه مسجدیه ، پسر سر به زیریه نگاه نمیکنه به دخترا ... سنمم ۱۶ .. عشق که سن ندارع :) اما عاشقی کردنی که بین دختر و پسر صورت میگیره نیاز به قانون داره ! خب خیلی خوبه اما اون چند سالشه ؟ عشق دخترا خیلی زود شکل میگیره و خیلی دیر از بین می‌ره ..
چیزه چون ریحانه سادات دستور داد اومدم🗿💔. متاسفانه بازم سلام .. :) ‌. سلاممممم عزیزدلم
https://eitaa.com/dakedel/6693 کی حرف از مردن زد !! بیاد پیوی فقط🔪🔪🔪🔪🔪 بنده رد داده بودم ك بازم متاسفانه اومدم . شرمنده حدیثه نمی‌خواستم ناراحت شی :)) :) .. آقا توروخدا اینقدر منو حرص ندید😭.من عاشقتونم خببببببب ؟
اینم نگفته بودم ك الان میگم چون واجبه : حسنا خانوووم خوش تشریف آوردین🎀🫂 عاگا مردیم از نگرانی .. الحمدلله سالمی . کنارمون باش دختر گل💓🖇️. :) .. ++++