شهیدان رقیـــه سادات و حانیــه سادات نبی زاده
دو خواهر بودن
رقیه سادات متولد: ۱۳۸۹/۱٠/۱۸
حانیه سادات متولد:۱۳۸۸/۳/۸
با اختلاف یک سال حانیه جان بزرگتر بودن
خانواده ی شش نفره که دو دختر و دو پسر به همراه پدر و مادر بودن
در خانه ی پدربزرگشان در کــرج به شهادت رسیدن و محل دفنشان شیراز است.
بسیار دلسوز و مهربان بودن و رابطه شان بیشتر از خواهری بود!
حانیه جان یازدهم بودن و رشته شان تجربی بود!
رقیه جان هم دهم بودن و رشته شان ریاضی بود
به نقل قول از دختر عمویشان رقیه سادات اهل غیبت نبود و رضایت والدین برایش مهم بود.
حانیه بسیاارر خوش قلب و احساسی بود و حواسش بود دلی را نشکند!
هر دو به شدت امام حسینی بودن و عاشق هیئت آقای حدادیان!
گاهی اوقات سینه ی شان از شدت سینه زنی کبود میشد.
زیارت و روضه ی امام حسین برایشان اهمیت خاصی داشت و
تقریبا هرشب سر مزار شهدای گمنام بودن
حانیه سادات زیارت عاشورا و حدیث کسا اش ترک نمیشد!....
آنهــا را امـام حسیـــن خریـــدشــــان!....:)))
#ریحانهسادات
دَکِهدل | آسید؛
سلامممم
اکانت حانیه سادات جـان🫀
بزنید رو اسمشون میاره...
صبر کنید آیدی رقیه سادات رو هم براتون میزارم
#ریحانهسادات
https://eitaa.com/dakedel/6740
#فرزند_ظهور
خب بنظرت حدیثه چه سنی مناسبه واسه عشق ؟ اینک هست که سن اجتماعی هم ملاکها نه فقط شناسنامه ای ...
من اینارو میدوم که شناخت لازمه ، معیار لازمه ، اما اگر پسر خوبی باشه چی ، اینو صد میدونم که پسر خوبیه و فعالیت میکنه توی کار فرهنگی و شهدا و بچه مسجدیه ، پسر سر به زیریه نگاه نمیکنه به دخترا ...
سنمم ۱۶
..
عشق که سن ندارع :)
اما عاشقی کردنی که بین دختر و پسر صورت میگیره نیاز به قانون داره !
خب خیلی خوبه اما اون چند سالشه ؟
عشق دخترا خیلی زود شکل میگیره و خیلی دیر از بین میره ..
چیزه
چون ریحانه سادات دستور داد اومدم🗿💔.
متاسفانه بازم سلام ..
#آقایرئیسی:)
.
سلاممممم عزیزدلم
https://eitaa.com/dakedel/6693
کی حرف از مردن زد !!
بیاد پیوی فقط🔪🔪🔪🔪🔪
بنده رد داده بودم ك بازم متاسفانه اومدم .
شرمنده حدیثه نمیخواستم ناراحت شی :))
#آقایرئیسی:)
..
آقا توروخدا اینقدر منو حرص ندید😭.من عاشقتونم خببببببب ؟
اینم نگفته بودم ك الان میگم چون واجبه :
حسنا خانوووم خوش تشریف آوردین🎀🫂
عاگا مردیم از نگرانی ..
الحمدلله سالمی . کنارمون باش دختر گل💓🖇️.
#آقایرئیسی:)
..
++++
#فرزند_ظهور
نمیدونم؛ به نظرت آسید میتونه مشکلمو به وسیله شما حل کنه حدیثه ؟!
به نظرت اینجا جای این بحث هست ؟
..
آسید مشکل گشای همه چیز و همه کس :)