خودِخزانیم و دم از بهاران میزنیم :)
#گمنام:)
..
چه زیبا در این صحرا قدم میزنیم ..
رفقا بیایین یه چالش
هر کسی خودش رو توی یه جمله خیلی کوتاه یا حتی یه ضرب المثل تعریف کنه
نمیخوام نامه بنویسید ها😂🗿
یه جمله
..
عالیه😂
حدیثه خودت اول چالشی که گفتم رو بگو
خودت رو توی یه جمله توصیف کن
..
خب اهم
.
من ؟ همه با یار خوشُ من به غمِ یار خوشم !
سخت کاریست ولی من به همین کار خوشم .
.
https://eitaa.com/dakedel/6794
حالم این مدت خوب نبود
این هفته هم بیشتر
از چند روز قبل که کشور دوست یکم باز شده تا همین دیشب که بیشتر باز شده
حالم جور دیگه ای هست
..
خوش به سعادتت :)